Ukens treningsplan, posering og glitterbikini


Hva synes dere om bikinien min? Jeg for min del falt pladask med engang – gleder meg sånn til å stå på scenen i denne glitrende herligheten! Det kommer til å bli så gøy, kjenner at jeg gleder meg som en liten unge til å prøve ut en ny klasse. MEN – først er det mye som skal skje. Ikke bare når det kommer til å bli bedre på poseringer men også med kroppen.  Etter helgens formsjekk med coach Robert var dommen klar – jeg må gi 120% de neste ukene for å komme i optimal sceneform. Overkroppen min begynner å bli bra, men det er fortsatt mye som henger igjen på bena. For å få bukt med det skal jeg virkelig sette inn det ekstra giret fremover! Jeg er klar for å gjøre what it takes, fordi det er så godt å gå på scenen og vite at du faktisk ikke kunne gjort noen verdens ting bedre. Den følelsen vil jeg ha om 5 uker, og derfor har jeg laget en plan for hvordan treningsuka mi skal se ut. Med en plan blir alt så mye lettere å gjennomføre, det er bare å gjøre det som står på lista. Jeg har allerede jogget ca 50 minutter rundt den fine Nidelva og sitter i skrivende stund med en kaffekopp i hånden og gjør meg klar for jobb. Når jeg ser på planen under må jeg bare smile – for en fin treningsuke da gitt 🙂

 Det er ikke bare treningen som må planlegges – matbokser i kjøleskapet gjør også hverdagen uendelig mye enklere. Jeg er litt lat av meg på matfronten for tiden og orker ikke lage meg mat hver eneste dag. Derfor stekte jeg i går maten min for de neste 3 dagene, laks, kylling og torsk ligger i boksene og tunfisk ved siden av. Grønnsaker føler jeg ikke holder seg å bra i kjøleskapet derfor kutter jeg salat om morgenen før jobb. Da har jeg en digg matboks ferdig på under 5 minutter, det rekker alle på morgenkvisten 🙂 En annen fin overraskelse denne mandagsmorgenen var at Shape Up kom ut hvor jeg er med. Veldig gøy å se seg selv i bladet – spesielt når artikkelen var så fin.

Jobben kaller – ha en sporty start på uka alle sammen 🙂

20 kommentarer
    1. Skjønner godt at du er fornøyd med bikinien, det var en nydelig farge! Og for det utrente øye må jeg jo bare si at jeg syns da beina dine ser helt fantastiske ut jeg! And that boooottie! Men, godt du er klar og bestemt på å gi 120%! Lykke til videre!

    2. Hei Nora!
      Kan ikke du lage et innlegg der du viser hvilke proteinpulver og andre typer kosttilskudd som du bruker? Er så usikker på hva jeg skal kjøpe..

    3. Hvor mange treningssenter er du medlem i?? 3? Du kan jo si til max puls senteret at de får utvide og åpne et senter på Hamar;) fin bikini, synes beina dine er fine, ikke alle har anlegg for å få store bein, men synes dine bein holder mål jeg.

    4. Miichaelsen -Make your dreams come true: mitt tips er å ha en diett dom gir deg mye variasjon, det at jeg i så stor grad kan velge selv hva jeg skal spise hjelper mye på!

    5. Utrolig lekker bikini!! Har veldig lyst til å stille opp i bikini Fitness selv, men i 2014! Vet du om det er noen treningssentere som har spesiell oppfølging av dette i Asker/ Sandvika området? 🙂 Nå trener jeg bare på Elixia, men har lyst til å gå et annet sted også. Hvor er det du lærer alle poseringene og alt som skal til før du er sceneklar? 🙂 Stå på! Du er flink!!

    6. Navn: Tusen for det takk 🙂 Jeg vet at Haralds gym og 24 fitness er to gym i Osloområdet som har veldig gode fitnessteam! Ville ha tatt kontakt der om dette er noe du har lyst til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg