Treningstrynet & digg torsk

Endelig fredag! Selv om ukene bare flyr avgårde nå om dagen er det alltid en fantastisk følelse når fredagen kommer. Jeg har heldigvis fri denne helgen, kjenner at kroppen trenger å få sove og slappe av litt. Restitusjon er noe mange glemmer – coachen opplyste meg faktisk om at fettforbrenningen er høyest mens vi sover. Det ante jeg ikke, så da er det vel bare å sove mer fremover! Trening prioriteres selvfølgelig forran søvn, jeg sto opp tidlig i dag for å gjøre unna dagens morgencardio før jobb. 60 minutter rask gange på Ladestien ble det i dag, trengte å lufte hodet litt ute i fin natur. Jeg er nødt til å gjøre den cardiotreningen som føles riktig for meg hver enkelt dag sånn at jeg får variasjon og glede av det. Tidligere i uka trente jeg intevaller på Maxpuls – og jeg tenkte jeg skulle vise dere et par fine bilder av treningstrynet mitt! Jeg skjærer nemlig grimaser, stønner, grynter og svetter på trening – er det tungt så er det tungt. Ikke vær redd for å ta i på trening, de fleste er for opptatt med seg selv til å tenke på hvordan andre ser ut uansett 😉

Topp / tights (sponsede lenker)

Jeg er straks klar for ukens siste vakt på jobb, men først måtte magen min få litt mat. Torsk er bra for fettforbrenningen, men det trengs absolutt ikke gjøres kjedelig! Jeg stekte torsken min med finfakket chili og hvitløk for god og spicy smak. Deretter smurte jeg et lag av diett-guacamolen min på en speltlompe før jeg lasset på med ferske grønnsaker. Som dere ser er ruccola en favoritt – tar alltid for mye inn i lompa!



Riktig god fredagskveld og god helg kjære lesere!

19 kommentarer
    1. Imponerende fysikk du har, og hvordan du har klart og vedlikeholde den mens du har vært på tur. Hva heter sangen du har brukt på New Zealand videoen på youtube?

    2. Kan ikke du skrive et lite innlegg om hvordan det var når du først startet? Har utrolig lyst å drive på med dette da jeg allerede er ivrig innen trening, men litt gode råd osv ville vært fint 🙂

    3. Kunne du fortalt litt mer om maxpuls / henvise til ett innlegg du har skrevet om det før? Jeg er ny i Trondheim og strengt tatt litt nybegynner på “skikkelig” styrketrening, så jeg lurte litt på nivå, hvilken klasser du vil anbefale og litt om hvordan det er å være ny der? 🙂
      Digger både uttrykkene og maten! Min kjære har fått ledd godt ett par ganger når vi har skulle teste hvor tungt jeg klarer å løfte enda, språkbruken er ikke alltid så fin den heller x)

    4. hei 🙂 jeg har lyst/skal begynne å spise sunnere å begynne og trene, men jeg bor på hybel å studerer så har ikke god råa. Jeg lurte på om det er dyrere å spise sunn mat? Å er det mulig å variere endel uten at man bestiller noe på nett? Om det er mere enn fisk å kylling og slikt.

    5. Til anonym over som lurer på guacamolen; les innlegget så ser du linken til oppskriften 🙂
      Og jeg lurer på hvor mange speltlomper du kan spise på diett i løpet av en dag Nora? Jeg spiser lett en pakke over to måltider, haha. Ser jo alltid at andre spiser ris/potet.
      Ha en fin lørdag!

    6. Digger bloggen din Nora! Leser den hver dag blir så inspirert av deg:)
      Trener en del selv, men lurte på om du kunne skrive litt mer om prosessen fra da du startet
      med trening til nå. Hvordan treningsprogrammet har endret seg, diett osv.
      Litt tips osv om trening generelt.
      Blei veldig rotete skrevet, men håper du skjønner hva jeg mener:)

    7. Hei! Lurer på om jeg sykla forbi deg på fredag, litt før 8 ved Møllenberg?:D Syntes du så så kjent ut, men kobla ikke først! Kjempebra blogg du har, synes det er så spennende å følge deg før konkurranser, resultatene vises jo kjempegodt:)

    8. Hei, ville bare si at jeg leser bloggen din hver dag og når jeg først så deg på 90- års dagen til Kjell og Ole Aksel, ble jeg så glad for å se deg at jeg ikke turte å gå bort å si hei, så unnskyld for at jeg glana så mye på deg.
      Ps: jeg var den jenta i sofaen med rosa bukse

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg