Søndagsflex

God søndagskveld alle sammen! Jeg har hatt en fantastisk bra helg på Frøya med venner, familie og festival. Det var utrolig godt å bare koble av og tenke på helt andre ting noen dager, og når jeg i tillegg fikk se yndlingsbandet Kaizers Orchestra ble helgen perfekt. Kom hjem i dag og hadde klare bein til en god treningsøkt, jeg måtte bare få i meg litt mat først. Kyllingfilet, salat og speltlomper på menyen – denne gangen med stekte speltlomper. Det var faktisk veldig godt, med masse hvitløkskrydder ble lompebitene herlige munnfuller i salaten. 

Med mat i kroppen var jeg klar for ukens siste styrkeøkt på Kaliber. Bein og skuldre sto på planen, og i dag fikk jeg hjelp av min gode venn Paul på beintreninga. Selv om jeg synes jeg er flink til å pushe meg selv er det alltid godt å bli presset litt ekstra på tunge øvelser. Ass to the grass på knebøy, hip thrust og sumo beinpress kommer til å kjennes i morgen! Etter de tre øvelsene bein kjørte jeg skuldre, og måtte selvfølgelig ta med en liten søndagsflex på slutten av økta 🙂



Topp fra Better Bodies / Sjokoladeprotein (sponsede lenker)

Kveldmaten min som dere ser over ble en boks kesam, sjokoladeprotein og riskaker blandet sammen. Superdigg for søtmonsen på en søndagskveld! Trenger du litt ekstra lesestoff ikveld har jeg gjort et intervju med Nettavisen som du finner ved å trykke her – hvor jeg deler mine tanker om trening og fitness-konkurranser. Nå skal jeg bare slappe av i sofaen resten av kvelden – lade opp til en ny treningsuke som skal bli knallbra! 6 uker igjen til Stavanger Open, fly og hotell er bestilt så nå er det bare å kjøre på de siste ukene. Det gledes!

16 kommentarer
    1. Jeg trener styrke 4 økter i uka. Har et program som en økt er mye bein og en økt med mye overkropp. Jeg prøver å øke litt alle økter , men så er det noen økter jeg ikke har sjangs i havet til å øke. Noen sier jeg burde ha lette økter anhver økt. Så for meg blir det to tunge og to lette i uka. Jeg blir lettere gal av å lese alle råd om treningså nå spør jeg deg treningsorakelet Nora,

    2. Hei Nora! 🙂
      Du gir meg enormt mye inspirasjon!!! 😀
      Leste nettopp intervjuet ditt på side 2, og jeg blir forbauset (eller kanskje egentlig ikke…) over hvordan noen mennesker klarer å kommentere.. Jeg har selv ingen drøm om å stå på scene og bli dømt på en slik måte, men det folk ikke forstår (tror jeg) er at dette er en hobby… Så vidt meg bekjent (også ut i fra egne ønsker) vil man jo bli god i en hobby man driver så mye med.. Det gjelder jo alt! Hvilket bedre måte å bli bedre enn og få en kritikk på hva som er bra, og hva som må bli bedre!!?? Man jobber for å bli bedre i det man gjør.. Det samme som andre hobbyer.. Rir man hest, vil man bli en god rytter. Da tar man ridetimer.. Man spiller fot/håndball, da har man en trener.. Jeg ser ikke noe forskjell på det, enn det du jobber mot nå.. Annet at det krever en enorm viljestyrke, selvinnsikt (og akk ja… stor dose egoistiske handlinger..)men igjen.. du er jo alene uten barn så det må jo være lov.. 😉
      Jeg er på diett selv akkurat nå, for jeg ønsker bedring i kropp etter mye vekttrening. Vil jo se hvordan det ser ut under alt detta her 😉
      Med andre ord: Stå på!
      Kjemp som du gjør å lek og kos deg!! Dette er jo gøy! 😀 Dette er jo hobbyn vår, som vi driver med etter endt arbeid eller skolegang! 🙂 Kjempemoro å følge bloggen din! Du ser fantastisk flott ut, både før og uten konkurranse i ryggen! 🙂

    3. ingvild: det er jo som jeg skrev, med en gang man gjør noe litt annerledes kommer folk til å kritisere – uansett. Sånn er det desverre her i livet! Tusen hjertelig takk for fine ord – det er godt å ha med seg på veien 🙂

    4. Kjempe bra intervju Nora. Blir alltid like overrasket over folk som føler de kan komme med negative bemerkninger om trening og sunt kosthold. Innsatsen og viljen din er beundringsverdig! Stå på og lykke til i konkurransene 🙂
      Ida

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg