Baby got back

God torsdagskveld! Jeg har nettopp fullført ukas fjerde styrkeøkt og sitter godt plantet i sofaen. Etter økta hadde jeg formsjekk med coach Robert som var veldig fornøyd med ukens fremgang – noe som er godt å høre! Overkroppen min begynner å bli så bra at vi justerer ned treningsmengden litt på den fremover, og lar underkroppen få enda mer fokus. Bein er det som gjelder de neste to månedene! Likevel må jo også overkroppen trenes, og rygg er nok favorittøkta mi. En av de beste øvelsene jeg vet for ryggen en pullups, og jeg kjører 3 x maks repetisjoner på denne øvelsen, For tiden er det 5 stk, satser på at det blir flere etterhvert! For å trene på det bruker jeg negative repetisjoner på slutten, det vil si at jeg hopper og henger så lenge jeg klarer etter den siste øvelsen. Det svir!


Denne øvelsen er tung, men det skal det også være. Strength is beautiful står det jo på toppen min fra Reebok som du finner her – og jeg kunne ikke vært mer enig. Det er forresten 25% rabatt på alle produkter fra Reebok hos min sponsor X-life nå, et lite tips fra meg til dere. Etter treningsøkta spiste jeg denne deilige of smakfulle guggen:


Det ser kanskje ikke så delikat ut, men jeg lover at det smaker digg! Det er sjokolade- og vaniljeprotein, most banan og litt sjokoladesaus på toppen. Perfekt etter treningsmat og perfekt kveldskos for en søtmons som meg selv. Nå skal jeg ut på en liten runde kveldscardio med min kjære lillesøster før jeg finner senga – ha en fortsatt fin kveld alle sammen!

15 kommentarer

Siste innlegg