Fightnight

God onsdagsmorgen! Min dag har allerede startet bra, en times rask gange på Ladestien med musikk på ørene. Det var dagens cardio, litt lettere intensitet i dag enn hva jeg hadde i går! Da bestemte nemlig jeg og den fine treningsjenta Benedicte oss for å dra på timen BoxGym på Maxpuls – og der var intensiteten alt annet enn lett! I 90 minutter vekslet vi mellom sirkeltrening, slag og spark mens svetten silte av oss. Vi var begge gjennomvåte etter økta, ingen tvil om at denne typen trening er effektivt! Utrolig gøy var det også, i tillegg til at det er en perfekt måte å få ut litt frustrasjon på 😉


Topp / Tights (sponsede lenker)

Lover at vi så litt gladere ut resten av økta, men det er viktig med fightface vet dere 😉 Måtte leke oss litt i tauene på slutten også, litt ekstra armtrening sier man ikke neitakk til 😀

Dagens middag måtte jeg kaste i meg før økta – og jeg er ikke så kreativ på matfronten for tiden. Med flytting, jobb og trening har det gått i kjappe og enkle løsninger for å spare tid. På mandag stekte jeg over 1,5 kilo torsk, laks og kylling som står klart i kjøleskapet. Da er det bare å lage tilbehøret og maten er klar. Planen i går var å koke ris og steke grønnsaker, men jeg var bak tidsskjemaet mitt som vanlig og endte opp med speltlomper og salat. Heldigvis er det godt det også  🙂 Jeg må nok på avvenning av disse lompene etterhvert, alt for avhengig!


Litt kreativ var jeg kanskje likevel – spiste nemlig noen dessertlomper også. Fikk tips av min kjære nye samboer om at lomper med kanel og sukrin gold smaker litt som kanelbolle hvis du varmer de i panna/mikroen – og det gjorde det! Det smelter liksom litt og smaker digg og klissete – nomnom!

Nå skal jeg slappe av litt i sofaen før dagens styrketrening venter og senvakt på jobb i kveld. Det er litt godt med tidligtrening også synes jeg, kroppen er full av energi og good to go! Ønsker alle en supersporty dag – husk at kroppen er til for å brukes 🙂 

21 kommentarer

Siste innlegg