Form og fôr


Camo tights finner du her.

Dagsformen etter endt trening foreviget i speilet på bildene over 🙂 Det kommer seg sakte men sikkert, og jeg synes det er kjempegøy å være i gang med oppkjøringen. Det er absolutt ikke noe jeg opplever som mas eller pes, hadde det vært slik hadde mye av poenget vært borte for min del. Hobbyer er jo noe man har fordi det er gøy og gir glede i hverdagen. Jeg er jo generelt treningsfanatiker, men det er så mye mer motiverende og gøy når man har et mål og jobbe mot 🙂 Jeg startet dagen med en joggetur, både jeg og Ayla har litt dårlig kondis for tiden så det holdt med 40 minutter. Deretter gikk ferden til Kaliber for å en styrkeøkt med fokus på rygg, i tillegg til lett bakside lår og bryst. Rett etter trening ventet shake og riskaker før jeg dro hjem for å lage enda mer mat. Matvrak sa du? Jeg jobber senvakt i dag og lagde derfor stor og god fredagstaco som jeg SKULLE legge i veska før jeg dro på jobb…

… men boksen ble igjen på kjøkkenbenken og dette ble fredagsmiddagen i stedet. Ikke like like fancy – men godt dette og! Enkel middag gikk iallefall fort ned, og ga meg tid til å bruke matpausen til blogging. Det er vel en mening med alt! Jeg kan i allefall kose meg med tanken på at matboksen venter hjemme, og heldigvis spiste jeg en stor og god lunsj før jeg tok fatt på arbeidsdagen. Omelett med egg og grønnsaker i tillegg til en salat ved siden av, nesten så jeg må gå til innkjøp av større fat! Ha en finfin fredagskveld alle sammen 🙂

19 kommentarer

Siste innlegg