hits

Everyday is legday!

09.07.2013 - 20:50 12 kommentarer

Hei dere!  Treningsuka er godt i gang for min del, og den skal fortsette på samme måte. Jeg har nettopp gjennomført ukens andre treningsøkt, og bein er tingen. Jeg skal som nevnt trene bein hver treningsøkt, som kommer til å bli fem dager i uka. Dagene varierer mellom tung, lett, forside, bakside, rumpe, høyrep og lavrep - så jeg kommer absolutt ikke til å bli lei av dette programmet! I tillegg kjører jeg selvfølgelig også de andre kroppsdelene gjennom uka, det er viktig å holde en balanse i det hele. Dagens økt var lett bein + skuldre og armer, godt det var en lettere økt ettersom beina mine allerede er megastøle etter økta i går! Kjørte følgende øvelser i dag:

Knebøy

Smal beinpress

Ettbeins beinpress

Liggende lårcurl

Sidehev med manualer

Bicepscurl

Nedpress med tau


Topp / tights / smartshake (sponsede lenker)

Protein og raske karbohydrater er et must etter trening for min del, musklene trenger næring for å vokse. Jeg prøver jo å bygge litt - da må det mat til! Med så høyt volum på beina blir det holdt tilbake på cardio for at de skal få hvile seg mest mulig. Restitusjon er også viktig, og i morgen er det treningsfri for min del. Derfor er det nå klart for skjønnhetssøvn etter kveldsmat bestående av cottage cheese, eple og mandarin med kanel og sukrin over. Enkelt og godt! Ha en fortsatt fin kveld alle sammen :)




12 kommentarer

Siste Liv

09.07.2013 kl.21:13

Veldig bra skrevet! Kan hente gode råd herfra ja! :D

Hanne

09.07.2013 kl.21:25

Du er så tøff! :-D Kan du skrive litt om dietten du følger nå fram mot bikinifitness? :-)

Fitnessnora

09.07.2013 kl.22:45

Hanne: takk for det :) Kommer mer om det utover uka :)

Beate

10.07.2013 kl.06:50

Det blir veldig spennende å følge deg fremover nå :) Men når du trener beina så ofte får de tid til å bygge seg opp da? Kjempe bra blogg :)

Hege

10.07.2013 kl.07:20

Hei:)

Hvor mange kalorier ligger du på i løpet av dagen? Åssen fordeling har du på karb, fett og proteiner?

Karen

10.07.2013 kl.08:19

Takk for all motivasjonen og inspirasjonen! Du er virkelig et fantastisk forbilde!!

Fitnessnora

10.07.2013 kl.08:26

Beate: mat og lite cardio er det som gjør at beina skal få tid til å gro, viktig å ikke overbelaste de heller :)

Fitnessnora

10.07.2013 kl.08:28

Hege: jeg svarer aldri nøyaktig på det, fordi ingen skal kunne kopiere en diett som er beregnet ut i fra mine behov. Men kommer til å legge ut bilder av alle måltidene mine, slik at dere får se hvilke matvarer jeg spiser på dietten :)

ninasvalbardlivet

10.07.2013 kl.13:15

Misunnelig på alle som få trene!!!

10.07.2013 kl.15:20

Hvor har du kjøpt den toppen? :)

Maire

10.07.2013 kl.21:57

Det blir ikke bedre enn når man er kommet inn i gode mat og treningsrutiner:)

Fitnessnora

11.07.2013 kl.09:29

Anonym: hos x-life.no :)

Skriv en ny kommentar