Helgekos

God søndagskveld! Den første helgen hjemme har vært super som forventet. Fredag startet med formsjekk med min nye coach Robert Eilertsen. Som forventet fikk jeg beskjed om at underkroppen må jobbes med, og på det nye treningsprogrammet mitt har skal jeg trene bein 5 (!) ganger i uka fremover. I tillegg har jeg bare 11 uker å komme meg i konkurranseform på, men med dyktig coach, diett og 110% motivasjon skal det gå veien! Gleder meg til samarbeidet med Robert og til å starte 100% målrettet på diett i morgen 🙂 Uansett, knipset et lite formbilde av meg selv i speilet før jeg gikk tur med godjenta mi i speilet på fredag så dere får se hvordan formen er “post-jordarundt”. Etter en rask cardiotur med Ayla ventet et bedre måltid med speltlomper og egg, kan virkelig spise meg ihjel på de lompene! Nomnom.

Lørdag hadde jeg jentekveld og bursdagsfeiring på etterskudd med fine jenter, så herlig å se alle sammen igjen! Stor gjensynsglede når man ikke har sett hverandre på et halvt år.  Jeg serverte taco, smågodt og yoghurtnøtter – perfekt helgekos 🙂 Fra i morgen er det game on med den ordentlige konkurransedietten, så måtte nyte denne kvelden for alt den var verdt.




Speltlompe istedet for lefse på denne jenta – avhengig!

Jeg har selvfølgelig vært på trening og, enda en ting jeg er avhengig av. Det føles nesten som jeg har blitt bitt av fitnessbasillen på nytt etter å ha vært borte fra treninga så lenge, så godt å være tilbake! Kjørte bryst,skuldre og biceps på Kaliber bare for å pumpe gjennom kroppen litt – i morgen begynner beinregimet mitt! En annen ting som begynner i morgen er arbeidslivet, og siden jeg har hatt ferie i 6 måneder blir det nok litt av en overgang å komme tilbake igjen. Men jeg gleder meg veldig til å se alle fine kollegaer igjen, og ikke minst å få tilbake en rutine i hverdagen. Skjønnhetssøvn er viktig, så nå skal jeg finne senga og bli klar til en ny uke med nye muligheter! God natt 🙂 

19 kommentarer
    1. Er det ikke litt dårlig signal å bli trenet av en coach som er befengt med Norges største dopingsak og har en fremtidig dom foran seg? Hvilket forhold har du til doping?

    2. Jan, gå og legg deg. Det er kompetanse folk søker, hvorfor skal noens fortid komme i veien for Noras mål innen fitness? Nå har det seg slik at (merk) flertallet av eliten i bb/fitness har/er tett oppi doping av den typen. Stå på Nora, ikke la haters tråkke på noen tær:) ikke at jeg tror de gjør det heller.

    3. Jan: doping er noe jeg er sterkt i mot, og i den saken er det ingen som er dømt. Jeg har en av Norges beste og mest kunnskapsrike coacher og er veldig glad for det 🙂

    4. Jeg vil og lese mer om beinregimet! Spesielt interessert i hvordan dagene er satt opp i forhold til hverandre mtp tid til hvile, hvor mange sett og reps og hva du og coachen tenker om å gå opp i muskelmasse på diett? Forøvrig ser fettprosenten din rimelig a jour ut. Mange som henger laaaangt etter ut fra hva jeg har sett.:P

    5. Hei Nora og velkommen hjem!:-) Gleder meg virkelig til å følge deg i tiden fram mot konkurranse! Jeg er, som flere her i kommentarfeltet, veldig interessert i hvordan du legger opp beintreningen med fem dager i uka!! Håper du har lyst til å dele dette med oss i et innlegg senere:-) Og er det sånn at du skal opp i muskelmasse i beina samtidig som du skal ligge på diett? Det høres utrolig spennende ut – hvordan gjør du det??:-)
      Klem

    6. Jeg lurer og veldig på dette beinregimet Nora 🙂 Gleder meg til å høre hva du skal trene for å bygge rumpe/lår – mange jenter som vil det samme!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg