Victoria Falls, Neshorn & Hjemreise

Den siste dagen på tur har kommet, flyet vårt går ikveld og i morgen lander vi hjemme i kjære Norge. Bagen er pakket og klar for aller siste gang. Helt sykt å tenke på det, vi har vært borte i nøyaktig 180 dager nå. Det blir ubeskrivelig herlig komme hjem igjen – og de siste dagene på tur har vært herlige de og!

Victoria Falls var imponerende, men det som likevel imponerte meg mest i Zimbabwe var neshornet vi så! Ny safari til fots og plutselig sto vi der 15 meter fra det enorme dyret på over 2,5 tonn. Jeg var nok en gang vettskremt mens den snøftet og sparket opp sand – men utrolig gøy å se tilbake på! Nå har jeg og Sofie vært sammen 24 timer i døgnet det siste halve året, og det kommer til å bli veldig rart å ikke være sammen med den herlige jenta konstant. Derfor har vi sørget for å få inn masse kos og kjærlighet de siste kveldene. Hver kveld har vi også fått med oss solnedgangen, ekstra spesielt med elefantflokker rett ved oss. Picture perfect 🙂

I dag våknet jeg tidlig og gikk en etterlengtet runde morgencardio. På grunn av alle de ville dyrene har det vært veldig få plasser man kan gå på egenhånd og derfor har det blitt lite aktivitet. Derfor var det digg med en forfriskende morgentur her i Johannesburg. Resten av dagn skal tilbringes på spa, trenger å rense kroppen litt etter så mange dager i bushen! Da skal jeg være avslappet og klar for den lange flytårnet hjem i kveld. Så da kan jeg ikke si annet enn tusen, tusen takk for turen til alle dere som har fulgt bloggen på reisen rundt jorden. Den har vært alt jeg håpet på og mye mer enn det. Jeg kommer hjem med tynnere lommebok men har blitt ufattelig rik på opplevelser. Sees snart dere, i Norge mitt Norge 🙂

11 kommentarer
    1. Det virker litt merkelig når jeg tenker over det, men jeg gleder meg til du kommer hjem! Skal liksom bli godt å få deg “hjem” igjen, selv om det er et heelt annet sted i landet. Og om du er i Oslo så skal jeg by på speltlompelunsj, hihi 😀 God tur hjem <3

    2. Det har vært utrolig gøy å få oppleve verden litt gjennom deg, Nora. Setter veldig pris på bloggen din, og tipper at de nye opplevelsene og erfaringene du har fått tar du med deg tilbake og bruker i Norge! Go’ tur hjem, også følger jeg spent med videre!:)

    3. Tusen takk for at vi har fått være med deg på tur, Nora 😀 Det har vært så gøyt og spennende å lese om alt. Så må dere ha en god tur hjem – kan tenke meg det skal bli litt godt å komme tilbake også ;p

    4. vært utrolig gøy å se på hvordan du har hatt det! jeg skal selv dra bort i et halvt år etter videregående :> du motiverte meg bare enda mer!

    5. Takk for laget 🙂 Det har vært mange fine opplevelser!
      (Følger sikkert med på deg etter at du er kommet hjem også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg