Fantastiske dager i Afrika

Hei Norge! Det er søndag igjen – ukene flyr bare forbi for tiden 🙂 Vi har nå kommet til byen Swakopmund her i Namibia og har sett utrolig mye fint på veien hit. Det er så nydelig her, og jeg elsker at naturen er så variert. Fra frodige elvebredder til nakne fjell og øde ørken. I løpet av de siste dagne har jeg har vært i verdens nest største canyon ( bare Grand Canyon er større), gått på verdens høyeste sanddyner som er over 300 meter høye, vært på joggetur med rever, flokker av antiloper og ulver rundt meg, vært på ørkenvandring og blitt sykt god på å sette opp telt! I stede for å skrive mer om eventyret her i Afrika legger jeg heller ved masse bilder, de sier jo tross alt mer enn tusen ord.

Håper dere hjemme også har hatt en herlig helg og er klar for en ny uke med nye muligheter. Det er i allefall jeg! Hilsen frøken happy camper 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg