Zipline, adrenalin & diettstart mot bikinifitness 2013 :)

Hola! I går var virkelig en fantastisk dag. Startet med morgentur i nydelig landskap med aper i trærne rundt meg, absolutt ikke en feil start på dagen. Etterpå ventet dagens høydepunkt – nemlig ziplining i junglen og tarzan swing! Den lengste linja var over 1500 meter lang, og 200 meter over bakken. Sinnsykt gøy å se jungelen fyke forbi under meg mens jeg fløy avgårde. Det som ga mest adrenalinkick var likevel Tarzan swing, og som dere ser på bildet over var jeg ganske nervøs før jeg hoppet ut i løse lufta fra 60 meter ( Video ligger på facebook-siden for spesielt interesserte) . Hjertet banket hardt på toppen, men herregud så gøy det var!

Over til noe helt annet som er gøy og spennende – jeg skal nemlig stå på scenen igjen til høsten! Denne gangen blir det bikinifitness i stedet for bodyfitness og jeg gleder meg helt utrolig mye. Trening og helse i fokus er livsstilen min, uansett om jeg er på tur eller hjemme. Likevel blir det jo selvfølgelig ikke det samme å være på reise som å være hjemme, derfor har jeg naturlig nok mistet litt muskelmasse på veien min rundt jorda. Derfor tror jeg at bikinifitness blir en perfekt klasse for meg denne gangen 🙂 Nå har ikke rumpe vært hovedfokuset mitt på trening – så det blir bygging av booty med en gang jeg er hjemme, haha! Om en måned er jeg hjemme i fedrelandet – men “dietten” min begynner så smått i dag for å ikke få det alt for travelt de siste månedene. Vi drar jo til Afrika om en liten uke – der går det nok helt fint å være på diett 😉 Har allerede forberedt meg på sommerens hardkjør ved å sikre meg diettpakken fra X-life, alt jeg trenger for å komme i sceneform. Den er til og med på tilbud nå, om noen av dere også er gira på bikinifitness-form.  Nå skal jeg på trening for første gang på tre uker, gleder meg! Train hard or go HOME 😉

24 kommentarer

Siste innlegg