Adios Mexico

Hei dere! Våre siste dager her i Mexico har vært fantastiske, og jeg kjenner jeg er litt lei meg for at vi skal dra i morgen. Belize venter, og det blir helt sikkert ikke feil det heller! I dag dro vi til Tulum, som er ruiner av en Maya-landsby utenfor Playa del Carmen. Jeg blir helt oppslukt av all historien på disse plassene, ikke bare interessant men også utrolig vakkert. Når ruinene ligger på klipper ved blått hav og hvite strender, da har man virkelig alt man trenger!

Mexico har utrolig god mat, men det er lett å skjønne hvorfor dette er et av de feteste landene i verden. Raske karboydrater og fett er det mye av i kostholdet deres, og derfor var vi i humør for noe annet enn mexicansk til middag. Vi valgte en resturant med 100% naturlige ingredienser, og jeg gikk for en svær salat med kalkunbryst. Slår aldri feil uansett hvor man er i verden 😉

Gymmet jeg har blitt så glad i måtte selvfølgelig også utyttes en siste gang, nå blir det nok lenge til neste gymbesøk. Men med så vakre omgivelser er jeg mer enn fornøyd med å være aktiv utendørs. Så vondt som jeg har i beina nå kjennes det nesten bra ut at det er lengee til neste gang, for de fikk virkelig kjørt seg! Poserer smilende før jeg skulle kjøre strake markløft, definitivt en favorittøvelse for bakside lår. Smilte ikke like mye etterpå, haha!

T-skjorte og tights finner du hos X-life.

Enda en ting som aldri slår feil er havregrøt, cottage cheese, banan og sukkerfritt syltetøy. Så godt – så enkelt! Perfekt mat etter trening, eller resten av dagen hvis man har lyst på litt ekstra påfyll. Nå skal sekken pakkes nok en gang, før senga venter. Alarm klokka 05.00 i morgen og 10 timer reising før vi er fremme i Caye Caulker. Adios enn så lenge Mexico – det har virkelig vært fantastisk.

14 kommentarer

Siste innlegg