Bildedryss fra Isla Mujeres

Hola! Vi har hatt noen fantastiske dager på Isla Mujeres. Uten tvil en paradisøy, og jeg fortsetter å bli overrasket over hvor mange nydelige steder som finnes på denne jordkloden. Verden er så vakker! Vi vet virkelig å nyte livet her i Mexico, og istedet for masse tekst tenkte jeg heller å vise dere masse bilder.

Nyter utsikten fra ferga på vei fra Cancun til Isla Mujeres med mine nye superfete sko på 🙂

Vel fremme leide vi oss golfbil og råna rundt i to dager! (Sjekk Facebook-siden min for å se hvordan kappløpet mellom meg og golfbilen gikk)

Vi besøkte et skilpadde sanctuary, hvor de jobber med å bevare skilpadder. Vi fikk både holde de og mate de, utrolig gyø! De er så søte 🙂 

Jeg følte det var på tide med litt me-time, og koste meg med massasje på stranda. Digg!

Strandsnacks og yndlingsfrukten min – vannmelon!

Trøsteshoppet nytt headset etter kameraet mitt ble ødlelagt, veldig fornøyd jente!

Måtte teste mine nye beats og dro på trening, en time styrke etterfulgt av boksing. Perfekt cardiotrening, jeg var gjennomsvett etter 20 minutter med boksebagen! Actionbilde og obligatorisk posebilde må selvfølgelig med 😉

Tuslet hjem fra trening i solnedgangen, har ikke noe annet ord for det enn magisk.

Vive la vida!

7 kommentarer
    1. ÅÅ Det ser helt fantastisk ut! Og etter de siste postene å dømme så koser du deg veldig 🙂 Jeg elsker sol og varme! Du er heldig som spiller vollyball og får massasje på stranda! ahh!! Det skulle gjerne vært meg 🙂

    2. Ser helt fantastisk ut, fineste Nora! 🙂 Savner deg masse, så gleder meg til du kommer hjem igjen! Da stemmer jeg for jentekveld ass!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg