Mandagsmorgen, trening og avreise

Mandagsmorgen og vi er klare for avreise til Fiji :) Sto opp kl 6 i dag for å utnytte treningssenteret en siste gang før vi setter kursen mot paradisøyene for noen dager. Trente bakside lår og skuldre – finfin start på uka. Utrolig gira på å trene etter møtet med heltene mine, supermotivasjon! Resten av dagens trening blir å bære rundt på den alt for tunge sekken, begynner å bli alvorlig fullt i den nå! Sleit litt med pakkinga i går kveld, men fikk heldigvis plass til slutt 🙂 Hele livet i engentlig overraskende greit, så lenge jeg har nok treningsklær er jeg fornøyd!

I går dro vi på fjelltur til Blue Mountains utenfor Sydney – utrolig nydelig der! Vi gikk bare rundt og koste oss der i flere timer, og virkelig en fin avslutning på oppholdet vårt her i Australia. Fantastisk utsikt, nydelig vær og fine jenter – da har man virkelig en perfekt dag 🙂 Blir veldig trist å forlate jentene i dag, men heldigvis sees vi jo om noen måneder hjemme i Norge. Jeg er heldig som har så gode venner. 

Etter fjellturen dro vi hjem for en siste jentekveld sammen i Australia. Jeg hadde alt for mye mat igjen i kjøkkenskapet her på Bondi, og lagde derfor rundstykkene mine enda en gang. Finfin mat å ha med på reisefot, sunne, gode og veldig mettende. Så har du behov for å bruke opp noen av disse ingrediensene vet du what to do 😉

Nå skal vi komme oss avgårde til flyplassen, ny uke, nytt land, nye muligheter og nye eventyr venter. Ha en fantastisk start på uka folkens 🙂

9 kommentarer
    1. Hei Nora! Kan ikke vi få se et bilde at sekken din? Har lenge lurt på hvor stor den er skjønner du! Hvordan pakker man i EN sekk, for et HALVT ÅR liksom? Høres temmelig utfordrene ut synes nå jeg…:) God tur videre, du ruler!!

    2. Fantastiske bilder:)
      Jeg var selv på Fiji i fjor sommer i 4 uker, og det var bare helt fantastisk.. Vakrere sted skal man lete lenge etter:) GLED DEG! Men hvorfor så kort tid?
      Jeg har kun kjørt østkysten opp fra Brissy de 2 gangene jeg har vært i Australia, men til sommeren eller etter jul så flytter vi til Sidney, og jeg STORGLEDER meg til å oppleve den byen:)
      Kos deg videre på tur!

    3. Kan jg spørre deg om et personlig tips?? Går på slik fitness diet og er så lei havregryn. Elsker å følge deg på bloggen for du er kommet ditt jg trener å går på diett for <3 en kjempe motivasjon

    4. siljeeira: så herlig!! Misunner deg 4 uker der ja 🙂 vi skulle egentlig være der 8 dager, men koste oss sånn i Sydney at vi heller forlenget oppholdet der 🙂 gled deg masse til du skal dit – herlig by 😀

    5. renatemamsen: så godt å høre! oi, vanskelig spørsmål – jeg elsker jo havregryn! Du kan jo gjøre så mye med det, grøt , pannekaker, havrebrød eller vafler er eksempler du kan bruke det til, bare ved å tilsette feks protein, egg og vann. Ellers er gode karbkilder som kan erstatte det hvit/brun ris, potet/søtpotet eller quinoa 🙂

    6. hehe okey ja trur du jeg da kan bruke xtend hvis du ahr hørt om det? for det er det protein pulveret jeg går på, og ser flere har bakst med whey protein hehe 😛 mens mitt er jo en form av diett og bygging <3 tuuusen taaak for at du tok deg tid til å svare meg <3 er jo fortsatt ganske ny i dette, og skal i utdanning og perosnlig trener til høsten. men det e rså stort spekter og mye og lære <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg