Kano & fredagskos

Heihei 🙂 Vi har vært ute i bushen de siste dagene, og derfor har det vært dårlig med oppdateringer. Dagene har gått med til å padle kano i Noosa Everglades og kveldene koste vi oss ved leirbålet. Veldig avslappende og herlige dager, kan ikke klage på annet enn myggen 😉 Herlig med natur og frisk luft! Padling var tyngre enn jeg trodde og jeg kjente det godt i både skuldre og armene etter noen mil på elva. Eksta trening sier jeg ikke nei takk til – trening gir mening vet dere 😀 Spesielt godt er det når man kan slappe av på en strand etterpå:

Etter noen dager med simpel kost på camping slo vi virkelig til med taco i går kveld. Fredagstaco står kanskje på menyen hjemme hos dere og? 😉 Husk å velge sunnere alternativer som ingredienser – det er så lite som skal til 🙂 Jeg brukte fullkornslefse, karbonadedeig, grønnsaker, mozzarella, hummus & salsa, og det var utrolig godt! Taco er jo alltid godt, men på backpacker-diett smaker det helt fantastisk med ordentlige måltider 🙂 Mesteparten av tiden er det knekkenbrød og tunfisk som gjelder, slår til med makrell i tomat noen ganger og. Spennende saker 😉 Det er i allefall mye bedre enn hva majoriteten av de andre på hostellene spiser, hvor menyen består av nudler og loff. Jeg har heller et høyere matbudsjett og et lavere drikkebudsjett. Mye mer fornuftig 😉

Siden det er fredag slo jeg til med sjokolade Philadelphia også, smaker nesten akkurat som hjemme! Bittelitt bedre med Freia, men denne gjør seg som fredagsdigg den og 😉 Supert for en sjokoladeelsker og søtmons som meg! Vil også ønske alle som skal konkurrere i helga LYKKE til! Spesielt til dere fra Kaliber 🙂 Kjenner virkelig trenings- og konkurransesavnet når jeg ser alle bildene som blir lagt ut. Gleder meg til det er min tur også. Gjett om det blir game on når jeg kommer hjem igjen! En annen ting jeg savner er kjæresten min, så her kommer et sukkersøtt bilde helt til slutt 🙂 

God helg alle sammen!

9 kommentarer

Siste innlegg