Purple Penang

Endelig nett igjen! Det er ikke alle steder i verden det er like enkelt å få blogget – men jeg gjør mitt beste 🙂 Siden sist har vi forflyttet oss til Malaysia og øya Penang. Det er utrolig fint her i byen Georgetown hvor vi bor. Litt annen matkulur enn i Thailand, og selv om jeg prøver å være flink til å smake på lokale retter er det greit å safe innimellom også! Gikk heller for subway salat over kyllingføtter 😉

Som vanlig har vi vært på sightseeing, denne gangen ble det til fots igjen. Powerwalk i varmen er super cardio, enda mer supert er det når man slår to fluer i en smekk 🙂 Gladjente i singlett fra Better Bodies og tights fra 2XU.

I morgen drar vi videre igjen – til Lankawi lenger nord i landet. Planen var i utgangspunktet å bevege oss sørover, men så møtte noen jenter som ville det annerledes 🙂 Jeg har vel nevnt flere ganger at jeg har en fantastisk jentegjeng hjemme, og tre av de er også ute på tur. Plutselig var vi i Malaysia samtidig, og da kunnne vi ikke gjøre annet enn å henge oss på de noen dager!

Ikveld har jeg kosa meg med oreokjeks og potetgull i en sakkosekk med Skyfall på tv. Digg med slike kvelder innimellom! Velfortjent ikveld føler jeg, etter mange ubehagelige timer under nåla. Jeg hadde en nydelig og en stygg tatovering, nå har den stygge blitt nydelig den og 😀 Se forskjellen, jeg er så sinnsykt fornøyd:

17 kommentarer
    1. så utrolig slank du har blitt! har du gått ned noe i vekt siden du dro?
      jeg tror kanskje det har noe å gjøre med at du ikke spiser så utrolig mye proteiner lenger

    2. hvor lenge må man vente med å trene etter å ha tatt tattovering? MÅ man i det hele tatt vente???

    3. åå, var selv i Malaysia i sommer, og jeg elsket det! Savner maten derfra fortsatt! Spiste på en liten kinarestaurant nede med elven, og det smakte himmelsk! 7 store porsjoner med mat+ vin og annen drikke til en familie på 4 til kun 200 kroner!

    4. Jeg er enig i at du ser tynnere ut nå enn for en tid tilbake. Kanskje d er fordi du har på mere klær i Trheim?;) Du ser iallefall Veldig bra ut! Kun litt misunnelig ;)) Kos deg på tur! 🙂

    5. Jeg skal til langkawi om litt over en mnd. Gleder meg helt sykt. Kan du fortelle litt om prisene der når du kommer dit? Tenker på matpriser og aktivitetspriser, ikke shopping:)

    6. Så stor forskjell det ble på tatoveringen, syns den ble kjempefin 🙂 Koselig å møte kjentfolk på andre siden av verden også!
      Kos deg masse videre Nora, fortsett å styr unna kyllingføttene!!

    7. Ingrid: langkawi er litt dyrere enn resten av Malaysia, med unntak av alkohol og sjokolade som er billig 🙂 middag får du for ca 60 kr på resturant. Den eneste aktiviteten vi prøvde var scooterleie, da betalte vi ca 55 kr for en hel dag 🙂

    8. Madelen: det nok mest pga at jeg ikke holder så mye vann lenger, tar ikke kreatin her 🙂 trener mindre også, og da spiser jeg nødvendigvis litt mindre samtidig 🙂

    9. Så fin tatoveringen ble 🙂
      Har du noen tips angående det å ta tatovering i utlandet? Forhåndsregler? Jeg tenker å ta en selv, men er redd for sykdommer, infeksjoner og slikt…

    10. Camilla: pass på at det er RENT og sterilt der, gå litt rundt og finn det stedet som ser mest seriøst ut er mitt tips 🙂 ellers er det et MUST å være flink med vasking og smøring av den i ettertid for å holde den fin og frisk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg