Sol, strand og sykkel

Det er så rart å ikke vite hvilken dag i uka det er, det kunne like gjerne vært onsdag i dag. Å stå opp om morgenen å ha muligheten til å fylle hele dager med akkurat det jeg vil er en herlig følelse! Ingen lekser, ingen jobb – ingen bekymringer 🙂 I går var vi på sightseeing rundt øya før fullmånefesten på kvelden, og nok engang valgte vi et sprekt alternativ. Denne gangen ble det sykler, som er et supert og billig transportmiddel! Hadde vært enda bedre om de hadde gir som fungerte, menmen – ekstra trening kan man ikke si nei takk til 😉

Etter noen timer på sykkel i over 30 varmegrader var det fantastisk å komme frem til stranda og slappe av i skyggen av et palmetre med en av mine nye favorittfrukter! De har så mange spennende frukter og grønnsaker jeg aldri har sett før, blandt annet litchi. Forelsket meg med engang – utrolig god 🙂

Thailandsk mat er magisk, wok i alle varianter, så mange curry varianter at jeg ikke har telling, sushi overalt og herlig sjømat. Likevel er det noen ganger det gode gamle som frister, sånn som i dag. Cottage cheese, stevia og banan slr aldri feil 🙂

Nå skal jeg krype til køys for å være opplagt til en ny dag – imorgen skal jeg ri på elefanter 😀 Finfin start på en ny uke her i Thailand. God natt Norge!

15 kommentarer

Siste innlegg