Tirsdag i bilder

Jeg er ferdigpakket og klar for å dra til Koh Phangnan i morgentidlig, enda en paradisøy her i Thailand 🙂 Kunne selvfølgelig ikke forlate denne øya uten å ha utforsket den skikkelig, så det har vi brukt dagen vår på! Det koster 40 kr å leie scooter for en dag, men det blir det jo ikke noe trening av 😉 Så vi la av gårde til fots og har sikkert svettet flere liter i dag! 35 grader er egentlig litt for varmt til å gjøre lange hikes på, men jeg klager ikke etter å ha sett værmeldingen fra fedrelandet 😉 Helt vilt stiv i beina etter treningsøkta for et par dager siden, og de protesterte kraftig på vei opp de bratte bakkene. Veldig verdt utsikten på toppen 🙂

Vel nede igjen var klokka blitt 12, og det var klart for dagens første måltid. Mange knekkebrød med makrell i tomat og appelsin 😀 Veldig norsk lunsj på et thailandsk svaberg. Digg!

Ettersom jeg allerede var gjennomvåt av svette da vi kom tilbake til hotellet kjørte jeg litt mageøvelser og pushups ute på verandaen. Må bare gjøre det beste ut av det man har hvis gym ikke er tilgjengelig 🙂 Klarer INGEN håndstående pushups akkurat nå, men målet mitt er å få til minst 8 før turen er over. Kommer film med engang jeg klarer det 😀 Den siste middagen på Kho Tao ble kyllingsalat med mango – super kombinasjon! Jeg skal komme meg til sengs, ha en fortsatt fin dag alle sammen 🙂

14 kommentarer

Siste innlegg