Bangkok baby!

Hei dere! Vi er nå i Bangkok, og jeg koser meg utrolig mye her. For en herlig by sier jeg bare! Love at first sight, uten tvil en av mine favorittbyer. 30 varmegrader føles fantastisk, det samme gjør det å kunne spise salat, frukt og sushi igjen 🙂

Vi har brukt dagene på sightseeing, shopping og egenpleie. Når massasje og pedikyr koster 60 kr tilsammen føler jeg det ee helt greit å være backpacker! I morgenkveld forlater vi denne herlige byen og drar vi videre til øya Kho Tao for å ta dykkersertifikatet. Det er virkelig noe jeg ser frem til, blir supergøy å lære å dykke 🙂 Ikke minst gleder jeg meg til joggeturer på standen, de blir det mange av. Jeg har selvfølgelig trent her i Bankok også, med min kjære slynge på hotellets soltak. Får gjort utrolig mange øvelser med den, jeg kjørte bla. roing, facepulls, pushups, et-beins knebøy med kroppsvekt og mageøvelser før de andre sto opp i dag – herlig start på dagen! Det handler virkelig kun om prioriteringer, har man ikke tid til å trene må man lage tid det. Ain’t nothing to it but to do it!

Hotellet vårt ligger på Khao San Road, turist og partygate nummer en. 98% av menneskene vandrer rundt med vodkabuckets – mens jeg er mye mer fornøyd med å spise vannmelon! Helt vanlig 23-åring med andre ord 😉

Håper dere har hatt en herlig start på uka – det har iallefall jeg 😀

15 kommentarer
    1. Bangkok er en herlig by ja! 🙂 Lurt å benytte seg av byens shoppingmuligheter når man er der! 😉

    2. Du har all grunn til å glede deg til å ta dykkersertifikatet! Jeg tok det da jeg og familien var på ferie i Hellas i 2012, og det er en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme 😀

    3. Tenkte jeg skulle legge igjen en kommentar, har lest bloggen din en stund, og det er en veldig motiverende og fin blogg:)
      Du får kose deg masse:) Var i thailand selv nå i desember, og kosa meg kjempe masse:) helt fantastisk sted:) men jeg var i koh samui:) kjempe herlig sted, og alle er så hyggelige:) Håper du får en herlig tur, og får oppleve masse:)

    4. Så morsomt bilde av den transseksuelle thaimannen nederst, men artig at han faktisk spiser vannmelon da siden bloggen din er så sunn. Pleier å spise sunt på tur selv.

    5. Så deilig og så god og fersk frukt!
      Skal vedde på at når du kommer hjem til Norge igjen så synes du frukten her smaker som vann i forhold 😉
      Kos deg masse videre!

    6. Herlig! Tips: ta dykkerlappen hos Easy Divers på Koh Tao. Kjempeflinke folk, som er gode på å lære bort og respekterer naturen under vann. Ikke alle som er like flinke til det nemlig 🙂 ÅÅÅh, savner Easy Divers!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg