India calling

Hei alle sammen 🙂 Som dere ser er jeg i India, og jeg stortrives her! Kultursjokk uten like å komme til et land så utrolig annerledes fra trygge lille Norge, til dette kaoset av mennesker og dyr overalt. Aper, løshunder og ikke minst – hellige kyr overalt!

Vi er på en guidet gruppetur rundt i Inda de første 8 dagene, veldig greit for å bli litt kjent 🙂 De neste 8 er vi på egenhånd i Delhi, der har vi hotell med treningsrom og wifi – det er nemlig ikke standard i dette landet. Litt av en omstilling for meg, men kanskje jeg har litt godt av det! Nå skal vi ut på matjakt, det er ikke barebare! Heldigvis har de kaffe og naanbrød, så jeg skal nok overleve 🙂 Kommer sterkere tilbake med mer enn iphone-blogging etterhvert, ville bare fortelle dere at all is well! Namaste 🙂

27 kommentarer

Siste innlegg