Årets første dag i bilder

Nytt år – nye muligheter! Jeg har hatt en fantatisk start på 2013, og ikke minst en fin slutt på 2012. Jeg feiret med vin og gode venner, og jeg elsket virkelig bordkortet som ventet på med ved middagsbordet! Nå er det to dager til mitt adventure starter så dette kunne ikke ha passet bedre 🙂 

Jeg startet årets første dag med en skitur sammen med pappa. Vi gikk ca. 1 mil i rolig tempo, skikkelig kosetur 🙂 Ski er en utrolig fin treningsform – og nå blir det lenge til neste gang! Få mennesker i løypa i dag, men vi hadde selvutløser!

Etter skituren gikk turen til gymmet for årets første styrkeøkt. Som vanlig et eple og preworkout før trening, det gjør virkelig susen! Viktig å holde trykket oppe gjennom hele økta, og da trenger jeg noe å gå på. For tiden bruker jeg denne som finnes på Kalibershoppen, og jeg liker den veldig godt! Gir skikkelig bra pump på trening 🙂 

I morgen blir den siste økta før jeg drar, og da skal jeg trene bein. Jeg trente derfor hele overkroppen i dag ettersom jeg ikke aner når jeg får tilgang til et gym neste gang! Helt rart å tenke på 🙂 Selv om jeg ikke drakk mye i går merker jeg at kroppen min ikke er vant til alkohol. Mange øvelser ble plutselig utrolig tunge, godt jeg bare drikker noen få ganger i året! Dagens økt ble ikke så verst likevel, og så slik ut:

Nedtrekk 3 x 8

Nedtrekk Hammer Strengh 3 x 10

Facepull 3 x 10

Skråbenk med manualer 3 x 10

Dips med kroppsvekt 3 x 12

Skulderpress med manualer 3 x 12

Sidehev med manualer 3 x 12

Pushdown 3 x 8

Sittende dips mellom benker 3 x 15

Bicepscurl 3 x 10

EZ-curl 3 x 8

Litt av en økt som dere ser 😉 Jeg regner med å ha tilgang til treningsstudio store deler av reisen min, men kanskje ikke i India hvor vi starter. Derfor er det viktig å få pumpet gjennom mest mulig nå 🙂 Trengte påfyll etter denne økta og lagde et utrolig godt måltid med engang jeg kom hjem. Hjemmelaget lavkarbobrød ( som er det beste brødet jeg noensinne har laget selv) med egg og røkelaks. 

Som dere ser har året startet med en BRA dag 🙂 Fantastisk god følelse at jeg vet at resten av dagene også kommer til å bli like bra, om ikke bedre ! Håper deres start på året har vært like bra, og at 2013 fortsetter slik for oss alle 🙂

14 kommentarer
    1. Et lite tips- de fleste dyrere hoteller i India har ofte treningsrom! Mot en liten avgift så slipper man som regel inn selv om man ikke er gjest ved hotellet:)

    2. Hvor kjøper du sokker med hull til hver tå, som passer til Vibram Fivefingers skoene?
      Håper på svar, har ikke funnet noen ennå.
      Tips til turen er å hver dag ta et minutt hvor du sitter på stranden eller står midt i bråket i byen og pust inn lukk øyene og tenk på at du er her akkurat her og nå. God tur! 🙂

    3. Jeg har nettopp begynt å bruke litt produkter fra Colemanserien selv. Testogen-XR og Myo-blitz. Foreløpig veldig fornøyd! Artig å se at det er flere som liker testogen-produktet, da var det jo ikke bare innbilning fra min side :p
      herlig at du har hatt en så fin start på året:) Godt nyttår!:)

    4. hei 🙂 jeg bare lurte på noe! er det deg i headeren med blå bikini? og damen på det bildet i rosa?
      ønsker deg en god tur nå når du skal reise 🙂 missunnelig!

    5. God tur! Kommer du til å prøve å finne andre måter å trene styrke på når du ikke har tilgang til treningssenter? Har du i så fall tenkt på hva som kan fungere?

    6. Hei Nora, jeg må si jeg gleder meg til å høre om hvordan du får det på tur å ikke minst om alt du kommer til å oppleve!
      Men jeg lurte på en ting, har du kåret vinnerne av konkurransene du hadde på lillejulaften?

    7. Hei Nira. Masse god tur til deg. Håper du har kost deg i jula. Gleder meg til å følge bloggen din og at du blogger når du er på tur… Anbefaler å ikke pakke med seg så mye klær. Ta heller å kjøpe klær underveis. Ei jeg kjenner tok med seg litt slitte klær og kjøpte nytt under turen å kastet de gamle slitte klærne. Når hun kom hjem hadde hun kofferten full av nye klær :)))
      Kos deg masse på turen Nora. Blogg ofte slik at vi får følge med deg :))) Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg