Godt nyttår!

Nyttårsaften igjen 🙂 Tiden går så utrolig fort, jeg synes ikke det er lenge siden sist jeg feiret nyttår med gode venner. 2012 har vært et innholdsrikt år, både på godt og vondt. Treningsmessig ble det ikke helt optimalt da jeg fikk kyssesyken og gikk glipp av konkurranse og mange treningsøkter. Men det kan jo bare bety en ting: 2013 må bli bedre 😀 En person kan jo ikke få kyssesyken 3 ganger! Jeg har bare et nyttårsforsett i år, og det er å gjøre mitt aller beste, alltid. Om det så er på hjemmebane, trening eller på jobb så skal jeg alltid gi 100%!  Har dere noen nyttårsforsett?

I stedet for å dra på Kaliber og løfte hadde jeg lyst til å løpe i dag også, så da gjorde jeg det! Hadde behov for litt luft, i tillegg til at jeg ville prøve ut den nye løpejakken min fra Puma. Den ble virkelig godkjent til å være med i sekken jorda rundt 🙂 Jeg synes det er viktig å kjenne på lyst/motivasjon også, og ikke alltid holde seg til planen. Jeg løp ca 8 km før jeg kom svett hjem fra årets siste trening og spiste en enkel lunsj med knekkebrød og skyr. 

Nå er det snart på tide å finne frem finkjolen, i kveld skal jeg lage kalkun og drikke vin med fine jenter. Jeg har lyst til å si tusen takk til dere kjære lesere som har fulgt med meg dette året, jeg setter utrolig stor pris på det. Lover å komme sterkere tilbake i det nye året, da skal ingenting stoppe meg 🙂 Håper dere nyter den siste dagen i 2012 for alt den er verdt, og at 2013 blir fantastisk. Sett mål, jobb imot de og målene dine. Husk at du klarer alt du vil, bare du jobber hardt nok for det! Jeg har i allefall troen på året blir fantastisk 😀 

Hoppende glad og klar for feiring i kveld – GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN 🙂 

15 kommentarer

Siste innlegg