Treningsiver og sunne julekaker

HEI 🙂  Jeg sitter og gleder meg som en liten unge til dagens treningsøkt. Treningsiver, har jo ikke lang tid igjen på mitt kjære Kaliber! Skuldre og armer coming up, og det skal virkelig svi når jeg er ferdig! Det er så kalt om dagen at jeg må kle på meg ekstra på trening. Det slipper jeg heldigvis om 2 uker, da skal sommerklærne frem! Imellomtiden er vinterklærne på, heldigvis er jeg bortskjemt og sponset av Better Bodies 🙂

Jeg mistenker her at Ayla prøver å bite i stykker kameraet mitt for at jeg skal gi henne mer oppmerksomhet. Jeg er derimot mer opptatt av å ta bilde av meg selv i den fine genseren min 😉

I helgen skal den siste innspurten på julebaksten gjøres ferdig, og jeg tenkte å vise dere akkurat hva jeg skal lage. Ser ikke poenget i å lage nye oppskrfter når jeg ble så utrolig fornøyd med disse to i fjor!  pepperkakecookies er fjorårets definitive favoritt. Skal lage dobbelt opp av deigen for å ha gjennom julen, for disse blir nemlig raskt borte 🙂

Hvite kakemenn ble også en hit – oppskriften finner du her. MEN jeg vil ikke anbefale å ha sjokoladetrekket jeg brukte i fjor, det var nemlig ikke lurt for holdbarheten. Så skipp sjokoladen og spis kakemennene som de er, dødsgode ble de uansett!


Hva skal du trene i dag?

13 kommentarer

Siste innlegg