Topp 3 julegavetips

Julen nærmer seg med stormskritt, og det er ikke lenge før den store dagen er her. Jeg er langt i fra i mål med pakkene mine, men jeg har i allefall gode ideer til hva jeg skal legge under treet i år. Sporty julegaver er noe som er både gøy å gi og få. Du vet du gir bort noe som kan gjøre noens hverdag sunnere og mer sporty. Å hjelpe noen du er glad i mot et sprekere nytt år – det må jo være noe av det beste det går an å gi 🙂 Her kommer mine topp 3 julegavetips til både venner, familie og kjærester:  

1. Nye treningsklær. Den følelsen av å stikke på trening i helt nye treningsklær er fantastisk. Det gir meg utrolig mye motivasjon – og slik vet jeg at mange andre har det også! Derfor er treningsklær min #1 å legge under juletreet til venner og familie. Til jenter finner du de beste treningsklærne her, og sikrer en julegave alle jenter blir superfornøyd med 🙂 Om det er til en venninne, kjæreste, mor eller datter er treningsklær noe som faller i smak hos alle.

Mitt aller beste julegavetips er å kjøpe treningsklær til kjæresten! Nettopp fordi da kan du låne klærne hver gang du føler for å chille i baggy, herlige treningsklær. Altså kjøper du en gave litt til deg selv i samme slengen 😉 Da er det fort verdt å bruke noen ekstra kroner på mannen i ditt liv, når du får bruk for det selv også! Og NEI – dette er i det hele tatt ikke en egoistisk tankegang. Alle gutter elsker jo å se dama i sine egne klær – winwin med andre ord! Under er mine favorittplagg å tyvlåne:

Supergod genser finner du her og joggebukse her. For alle som ikke har kjæreste vil jeg anbefale å kjøpe denne buksa i julegave til deg selv i str S – det er iallefall den aller beste joggebuksa jeg har! 

2. Sunn bakepakke. Mange tror det er så vanskelig å bake sunt, og at de trenger 100 nye ingredienser for å klare det. Det stemmer jo overhodet ikke, og det kan du bevise ved å gi bort en startpakke til sunn baking til jul. I mine øyne er steviadråper og mandelmel et must i en slik pakke, såkan du legge ved flere av dine personlige favoritter. I tillegg til ingredienser har jeg valgt å legge med ferdigmixer til noen av de mer skeptiske venninnene mine, slik at de får smake hvor utrolig godt sunn bakst kan være 🙂 For å gjøre gaven litt mer personlig kan du skrive ned et par av dine favoritt-oppskrifter og legge ved. 


En av mine venninner får dette til jul – nå ble de nok veldig nyskjerrige på hvem som er den heldige 😉

3. Gavekort. Du kan selvfølgelig kjøpe gavekort på favorittbutikken – men jeg tenkte her på en litt annen type gavekort. Hva med gavekort på treningsdater? De fleste har en venn som ønsker å trene mer/annerledes men som ikke vet helt hvordan. Gi et gavekort med x-antall klipp på styrketrening eller skiturer hvor du kan være “PT” – det er både sporty og sosialt. Jeg elsker å trene, men enda bedre blir det når jeg kan trene sammen med mennesker jeg er glad i. Winwin å gi et slikt gavekort også med andre ord! 

Ikke minst er det viktig å huske på deg selv i adventstiden! Mange stresser rundt, men dette skal være en av de koseligste tidene på året. Husk derfor å sette av litt tid til deg selv. Hva med å skjemme bort deg selv med nye negler på tær eller hender? Det synes jeg du fortjener og gir derfor bort gavekort på en shellac-behandling hos Drømmehagen Hudpleie! Som sist onsdag er alt du trenger å gjøre å like min og Drømmehagens sine sider på facebook, kommenter under når der er gjort. Trekker vinner i morgen 🙂 Velfortjent egenpleie nå i førjulstiden.

 Hva er dine beste julegavetips? 

40 kommentarer
    1. Du ser stunning ut Nora! 🙂 er du sammen med Kay igjen? Med tanke på at du er så mye sammen med Ayla! Uansett, kjempekoselig å følge både deg og Ayla på bloggen, og ønsker dere en fin juletid 🙂

    2. Haha, hva er greia di med å holde ut lillefingeren? 😉 Sett det på flere bilder! Looking good da 🙂

    3. Du ser bra ut! og likte hettegenseren 🙂 Men jeg lurte på om du hadde noen fine øvelser for hoftepartiet? Vet om en god øvelse til korsryggen, men ikke så mye til hoftene. 🙁

    4. Jeg kommenterer sjelden på bloggen din, men leser den hver dag. Må bare legge igjen en kommentar nå, du stråler jo om dagen. Du har alltid vært nydelig, men den siste tiden har du bare blitt enda penere. Du er et stort treningsforbildet, ønsker deg en god jul, Nora.

    5. Mine beste tips:
      Gavekort på personal shopper (kjøpte det, og gavekort på klær til mamma) Hun trengte en bli ny dag..
      Bilder i ramme av barne (tatt hos fotograf)
      Gavekurv med litt honning, saft, syltetøy eplemost o.l fra Askim bærpresseri
      Spekemat på fjøl
      Personlige kopper/boller o.l man kan ha bilde på eller male selv.
      Gavekort på fotpleie, hudpleie, reiser osv.
      Ulltøy (det ønsker alltid jeg meg)
      En god parfyme
      Hjemmelaget eller kjøpt julekonfekt til besteforeldre (de har jo ikke så gode tenner, så nøtter er uaktuelt, hihi)
      Vinflaske til onkler og tanter
      Lue, votter og varme sokker, kanskje kjedelig, men veldig nyttig
      Til barna:
      Lydbøker, brettspill til familiekvelder, evt tvspill/ds spill
      Bøker
      Ulltøy
      Barnemøbler
      Leker de ønsker selvfølgelig
      Gavekort på en opplevelse eller to, min eldste får billetter til Disney On Ice sammen med bare meg, litt viktig å være alene noen ganger 🙂 (han får mere altså, men det er en liten ting)
      Dette var noen av mine tips, og mye av dette skal jeg kjøpe til mine i år:-)

    6. Kjempeflotte tips! Da jeg bodde ilag med eksen min stjal jeg klærne hannes stadig vekk.. Kjempegode og lukta godt;)) haha! Og jeg må bare si det… Syykt fine magen på bildet! <3 Looking good 🙂

    7. krysser fingrene! takk for fine og kreative julegavetips, gavekort på treningsdater var jammen ikke dumt! 🙂

    8. Må virkelig ALT dreie seg om mat/trening/utseende hele tiden? :/ Hva med å gi bort en opplevelse, konsertbillett, god bok, flybilletter, osv….
      Sykt press på trening, forfengelighet og utseende i bloggnorge for tiden. Blir så lei.

    9. Tjolihopp tjolihei
      hvor jeg beundrer spreke deg;)
      Du er sporty, sprek og sprudlende blid,
      jeg ønsker deg lykke, hell og på reisen tvi, tvi!
      Jeg følger bloggen din rett som det er,
      jeg burde lese til eksamen men ender hell opp her!
      Du gir meg alltid inspirasjon i fleng,
      det gjør det mye lettere å komme seg opp av sin seng.
      Nå får det være slutt på rim og regler,
      men jaggu hadde det ikke vært fint med noen nye negler;)
      Hehe! Ønsker det en suuuuperfin dag Nora 🙂

    10. Vanja: Jeg elsker trening og sunn baking og synes derfor det er det naturligste i verden å gi treningsklær/sunn mat 🙂 Vil jo at de jeg er glad i skal kunne få like mye glede av dette som meg – så derfor er dette perfekte gaver i mine øyne 🙂

    11. shit du ser bra ut, hvor mange kcal ligger du på daglig nå?
      og hvpr mange styrkeøkter har du? kan du skrive litt om programmet?

    12. Jeg liker begge sidene + julegavetipsene dine! Kopierer ønskelisten tror jeg og legger til et kamera. Så kanskje jeg får noe bedre bilder til bloggen min jeg også. 🙂

    13. Nå har jeg likt drømmehagen på face, din side har jeg jo selvfølgelig likt fra før av 😉 <3
      *krysser fingrene* 😀

    14. Hei 🙂 Aldri dumt med noen julegave tips 🙂 Har et spørsmål jeg håper du kan svare kort på.
      Noen dager så går jeg 20-30 min etter endt styrke økt. Jeg spiser riskaker og protein shake etter styrketrening, men skal jeg gjøre det når jeg tar cardio etter styrkeøkten? Eller skal jeg vente med maten til jeg er ferdig med hele økten? (altså styrke + cardio)
      Håper på svar:)
      Hilsen Thea

    15. I år skal kjærsten min få billetter til Vinjerock! Sporty, opplevelser, minner og mimrimg, kjærestetid… Jeg gleder meg til han skal åpne gaven sin!

    16. Så vakker og nydelig du er Nora.
      Julegavetips:
      Ullundertøy
      Ullsokker
      God parfyme
      Ei bok
      Hjemmelaget ting
      Toalettartikler (Deo, tannkrem, såper, shampoo osv)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg