Innecardio & spørsmålsrunde

Heihei:)  Jeg starta dagen på ellipsemaskina, for no way om jeg går cardio utendørs nå! Jeg VET vi bor i Norge og jeg VET det skal være kaldt ute men i 15 minus holder jeg meg heller inne jeg. Innecardio med netflix på tv’n og musikk på ørene er en perfekt start på dagen! Ettersom jeg er litt pinglete for kulde ble det altså ikke noen powerwalk ute i dag, det ble det derimot i helga. Godt påkledd i favoritt-settet fra Kari Traa skulle jeg bare ha en liten photoshoot med Ayla før vi gikk ut døra…


Men endte opp med å få et vått kyss over hele ansiktet! Haha.

Det var litt tomt i kjøleskapet mitt i etter helgen, kun salat blir en dårlig lunsj! Heldigvis har butikken sunne valg også, med røkelaks og speltlomper ble dette av fantastisk god lunsj. Det er så mange sunne og gode alternativer å velge mellom at det å glemme/ikke ha tid til å lage matpakker er en alt for dårlig unnskyldning til å ikke spise sunt. Det handler bare om å ta beviste valg om hva man putter i munnen. Mat er kroppens bensin, og det gjelder å fylle på med riktig type 🙂 Frukr, grønnsaker, magre meieri produkter og kyllig/skinke har alle butikker og er gode alternativer i en hektisk hverdag. Vil du ha ekstra luksus til lunsj kan du jo gjøre som meg:


Så tenkte jeg bare å nevne at i morgen blir det spørsmålsrunde på X-life sin facebookside mellom 20-21 for dere kan stille spørsmål dere lurer på både til meg fem andre fine fitnessjenter! Greit å si i fra tidlige så dere kan klekke ut noen gode spørsmål 🙂 Da er det altså bare å fyre løs inne på siden til X-life i morgenkveld hvis dere lurer på noe, så skal jeg svare så godt jeg bare kan! ( Altså ikke her ikke her inne på bloggen, men på X-life sine sider imorgen) Nå er det tilbake på jobb, ryggtrening venter i kveld – gleder meg allerede!

24 kommentarer
    1. Kan du legge ut noen bilder av deg, altså kroppen din, før du i det hele tatt begynte å trene? Det var sikkert nok en gang hvor du ikke hadde sixpack når du ikke hadde begynt å trent enda, men når du begynte å trene, hvor mange mnd tok det før du fikk sixpack? Hva trente/spiste du?

    2. Jeg lurer på noeee! hehehe: Det kan jeg gjøre i et senere innlegg 🙂 Husk at spørsmålsrunden er i morgen på X-life sine sider om du lurer på noe mer 🙂

    3. Passer du Ayla ofte eller? 🙂 Du legger ut så masse fine bilder av henne for tiden 🙂 Nydelig hund!
      Leser bloggen din fast, og må si at du virkelig er en stor motivasjon for meg når det kommer til både trening og kosthold 🙂
      Håper du har en fin dag 😉

    4. Marianne J: Jeg er mye med henne nå ja 🙂 Jeg drar jo snart, må få kooose masse før jeg drar :)) Godt å høre at du liker bloggen – ha en superdag du også 😀

    5. Har fulgt bloggen din lenge nå , må si jeg er veldig imponert over deg.
      Du har så stort pågangsmot og du er virkelig flink !
      Håper jeg kan bli som deg en dag !
      Ta gjerne en tur innom bloggen min , om du har tid ! 🙂

    6. Syns du skal unne deg en hund i gave til deg selv neste år når du kommer hjem 😀
      Du er kjempeflink og virkelig et forbilde Nora! 🙂

    7. Hvor ofte trener du kardio nå? Og hvor lenge?:) Trener du forresten kardio på morningen og styrke senere på dagen? Er det slik du deler det opp?

    8. Hei Nora.
      Jeg tenkte spørre deg om en ting. Kunne du vist noen bilder av forskjellige øvelsene du gjør. Jeg har ikke så peiling på alle navnene på øvelsene. Har blitt flink til å trene styrke og leser bloggen din fast og kunne tenkt meg å bruke planene dine, da har jeg også en plan og kan lage en treningsdagbok, men hjelper ikke skrive en plan hvis jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.. Var dette litt mye forlangt kanskje ? Synes bare det er utrolig innspirerende med deg for du gjør ikke dette så komplisert. Mange treningsblogger som er rene vitenskapen og da mister jeg litt motet.

    9. Hei, jeg var inne på x-life sin hjemmeside og bestilte noen bokser med frenzy fat loss og fat stop. Målet mitt er å få bort det siste fettet, særlig på rumpe/ lår området, men det jeg lurer på er om du har prøvd ut produktene, hvis du har det , har du fått maksimalt utbytte av de ? Funker de?:)

    10. Digger bloggen din 🙂 Du er inspirasjon deluxe 🙂 Så mye bra innen trening og kosthold. osv. Spennende lesing 🙂 Liker godt kari settet ditt du har på deg. Hvilken størrelse bruker du? hører noen sier kari traa er små i størrelsen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg