Desember, adventskalender, bein og booty

God lørdagskveld alle sammen 🙂 Jeg har ikke postet formbilder på leeenge, men her kommer i allefall 1.desember-formen på underkroppen! Jeg har trent MASSE bein for å øke volumet, og det synes jeg at jeg har lykkes ganske så bra med. I allefall har jeg større booty nå enn jeg hadde tidligere, og det er jeg selvfølgelig superfornøyd med 🙂 Formen kommer seg – men fortsatt noen kilo vinterpels som skal av før jeg reiser! I dag var det klart for beinøkt, men etter en lang dag på jobb og lite søvn var jeg ikke helt motivert for kjøre det som sto på planen. Da byttet jeg heller ut en del øvelser slik at økta ble mer lystbetont, viktig å tenke på dagsform og treningsglede! Dagens økt så slik ut:

Knebøy 3 x 6

Beinpress 3 x 10

Bulgarsk utfall med manualer 3 x 12

Hip-thrust 3 x 10

Good mornings 3 x 8

Sumosquat 3 x 8


Dette ble påfyll etter trening, riskaker med troponin blandet med mager kesam og banan på toppen. DIGG 🙂 Jeg skulle egentlig vært på Kaliber sitt julebord i kveld, men så er det en gang sånn at døgnet ikke har nok timer! Klokka står på ringing 07.00 imorgen tidlig, jobben kaller. Jeg trøster meg med tanken på at det er 1 måned igjen til jeg reiser – og da skal jeg jo ha 6 mnd ferie!! 🙂 Vet det kan være litt lenge mellom innleggene mine noen ganger, men hvis dere skulle savne meg er jeg på instagram som Fitnessnora og facebook-siden min finner dere her. Dagens reklame for meg selv 😀

Det har jo ikke bare vært pes å starte desember, jeg startet med litt me-time på benken hos Elin. Gikk som alltid superfornøyd ut døra – det er så god følelse 😀 Nå er adventstiden er endelig her og jeg er så heldig å ha fått to pakkekalendere i år 😀 Kan jo ikke være dårligere enn at jeg deler litt med mine kjære lesere også, og hver søndag vil jeg dele ut to gavekort på 500 kr fra X-life 🙂 Så det er bare å følge med i morgen, i tillegg til gavekortene lover jeg å legge ut en supergod oppskrift på kjeks! God natt så lenge, klem fra arbeidsjernet!

34 kommentarer
    1. Looking good!!:)
      Etter å ha fått barn har jeg en seriøs jobb å gjøre på treningsfronten! Hadde vært såå gøy å vunnet et gavekort fra x life, hva gir vel bedre motivasjon til å stå på enn nye treningsklær!:)
      Ha en fin førjuls tid 🙂

    2. Bra form, Nora 😀 Heldig du, med to adventskalendere 😉 Mamma sendte pakkekalender til meg 🙂 Og så måtte jeg bare ha en flax-kalender selv, for morro skyld. Ha en strålende helg, og god vakt på søndag 🙂 Skal selv lade opp til fulle jobb-helger freover, søndagsåpent i julestriden..
      God helg!

    3. Anonym: Egentlig vil jeg anbfale alle jeg har nevnt over, bortsett fra beinpressen som ikke har så mye med akkurat runpa å gjøre 🙂 Men resten funker BRA på rumpa 😉

    4. Så flott du ser ut-)). Med det mener jeg sunn og veltrent ut, et forbilde på riktig fokus på riktig måte. Leser bloggen din fast, og har treningsklær på ønskelisten til jul-)) (krysser fingrene for førjuls hell). Lykke til videre med treningen, du er en inspirasjon. Klem

    5. Synes du ser perfekt ut nå! Mye bedre enn i konkurranse-form – dette var bare nyyydelig! Nå har du former, booty og optimal fettprosent for en jente!

    6. FOR noen bein! Skulle virkelig ønske jeg hadde fått så bra volum på beina som det du har nå 🙂 Og jeg synes ikke du trenger å få ned fettprosent noe mer, du ser flott ut nå 😀

    7. Syns egentlig det er dumt at du slriver du vil gå ned i fettprosent når du ser ut som du gjør, gir sånne som meg enda dårligere selvtillitt… 🙁

    8. For en god form du er i!:) jeg ønsker å vinne gavekort slik at jeg kan kjøpe hjelpemidler til å prøve å komme i noenlunde like god form som deg;)

    9. Flott booty på deg Nora 😀
      Lurer på om du har lyst å skrive litt om reisen du skal på?
      Jeg har veldig lyst til å gjøre noe lignende selv, men vet ikke helt hvordan jeg skal begynne å planlegge. 🙂

    10. gud så fin kropp du har! du er faktisk en stor inspo til meg når det gjelder trening! Menkunne du ikke hatt en spørsmålsrunde, altså om trening og kosthold? jeg lurer litt på om hvordan man kan bruke protein pulver osv, så hadde blitt veldig glad om du kunne hatt det!:-)

    11. Hei! Du ser utrolig bra ut 🙂 Inspirerende!
      Jeg har et spm. Høres kanskje helt utrolig dumt ut, men.. Jeg pleier å få kviser og uren hud når jeg spiser sjokolade osv, kommer jeg til å få det av proteinpulver med sjokolade da tror du…? Har aldri turt å prøve, hehe 😛

    12. Wow for noen ben, og litt av ei rumpe!! 😀 hvor er det flotte skjerfet ditt fra? Så skikkelig deilig ut 🙂 Og så at noen skrev at de ville høre mer om reisen ovenfor… Det vil jeg også! ;P hehe

    13. Må bare spørre en gang til: Hvor er skjerfet ditt fra? Jeg synes det er så fint, så skulle så gjerne visst hvor det er kjøpt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg