Kveldscardio og kveldsmat

Mat trenger ikke alltid å være fancy for å være godt. Dagens kveldsmat var supergod og så enkel som knekkebrød med cottage cheese og banan pluss en stor kopp te. Godt med litt ekstra karb til kveldsmat sånn at jeg har litt å gå på før beinøkta som venter før jobb i morgen tidlig. Gruer meg allerede, like pain hver gang! Men så er det jo så utrolig godt når jeg er ferdig også, elsk/hat det der med bein 🙂 

Nå som vinterkulda virkelig har jeg bestilt meg masse varme og gode klær, det skal i allefall ikke være en unnskyldning for å droppe cardio! Jeg har lagt min elsk på dette settet i merinoull fra Kari Traa – det er så utrolig fint og ikke minst superbehagelig å ha på! Lue, votter og skjerf fra Röhnisch hjelper også på å holde kulda ute 🙂 

Smilet er på plass etter endt kveldscardio ute med to og firbeinte 🙂 Hunder er virkelig perfekte cardiopartnere, alltid lykkelig for å bli med ut på tur! Fikk knipset noen bilder av Ayla mens det enda var lyst – hun er virkelig verdens fineste jente 🙂

Nå må jeg komme meg i seng – alarmen ringer 0700 og da er det squat-time! Natta 😀

18 kommentarer

Siste innlegg