Fredagsfølelse

GOD MORGEN 🙂 Det er fredag og helg om ikke veldig mange timer! Selv om jeg jobber hele helga får jeg virkelig den der fredagsfølelsen likevel, og har troa på at dette blir en skikkelig bra fredag 🙂 Først jobb, så drar jeg direkte på dobbeløkt Maxpuls før  kos med jentekveld. Gleder meg trening allerede kjenner jeg, det er jo så gøy! Kan virkelig ta fredagskveld med god samvittighet når jeg er ferdig med tabata og maxfit kl 19 🙂


Dette er gårsdagens kveldsmat – en stor skål bringebærfluff med tykk vaniljesaus over. Sausen er enkelt og greit laget av vaniljeprotein, sukrinmelis og noen drpåer stevia vanilje + vann til du får riktig konsistens. Alt for godt til å ikke spises hver kveld 🙂 Kassein protein er best å bruke for å få riktig konstistens på fluffen, og samtidlig passer det jo mye bedre til kveldsmat da kassein tas langsomt opp i kroppen.

Over til noe som blir fort tatt opp i kroppen – nemlig riktig næring etter trening! Noen er kanskje lei av å lese det, men jeg må bare gjenta meg selv her. Kroppen trenger PÅFYLL etter trening. Jeg spiser alltid raske karbohydrater rett etter trening, enten i form av riskaker eller rosiner. Risbollene mine ble en favoritt i sommer, men nå jeg jeg blitt hekta på rosiner. Søte, gode og perfekt som rakst påfyll etter ei tung styrkeøkt. Her er ei brun og blid jente i garderoben etter styrkeøkta mi på Kaliber i går:



NOM 😀

 Vil minne alle om at jeg trekker vinneren av konkurransen om å vinne produker til 1000 kr fra X-life i morgen ettermiddag – så det er fortsatt mulighet til å være med 🙂 Hvis dere ikke har like god fredagsfølelse som meg, så tenkte jeg å legge ed min favoritt innen cardiolåter for tiden 🙂 Enjoy og GOD fredag alle sammen!

10 kommentarer
    1. Nydelig du er 🙂 Synes det var en utrolig hyggelig jente jeg fikk møte i trondheim.. Du vet hvordan det er når man danner seg ett bilde av folk via nettet og trooor de er på en spesiell måte? Ikke at jeg trodde at du var noe teit eller noe – men jeg ble veldig positivt overrasket over hvor utadvent og superkoselig du var 😀 Håper jeg fåt møtt deg flere ganger 😀

    2. Kan du forklare hva de forksjellige navnene på styrkeøvelser er for noe? Har blitt veldig interresert i styrketrening, har styrkeapparater hjemme, men så aner jeg jo ikke hva øvelsene egentlig er for noe:) haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg