Beindag og høstmat

Alt man trenger til beinøkt 🙂 

JA – det er en grunn til at jeg sitter på gulvet og gliser på bildet over 😀 Gjennomført en dødsbra beinøkt – ingenting er så godt som den følelsen! Jeg har jo alltid elsket å trene – men gud så mye mer jeg setter pris på gode økter etter en periode hvor jeg ikke har fått trent så mye som jeg ønsket. LOVE IT! I og med at jeg bare trener styrke 3 ganger i uka nå blir øktene nødvendigvis tyngre og lengre. Må bare gutse på når jeg først er på Kaliber – ingenting kommer av seg selv 🙂 Veldig mange spør hvilke kosttilskudd jeg tar – og egentlig er det ikke så veldig mye. Etter trening drikker jeg XtraVol som er en blanding av BCAA og L-glutamin + Krea-Bolic. Før jeg legger meg tar jeg ZMA og tar et par fatburners for energien sin skyld i løpet av dagen. Ikke så mye hokuspokus med andre ord 🙂

Etter dagens beinøkt var det klart for en digg middag, chili con carne. Dette er en gjenganger hos meg nå om dagen – det er så godt!

Karbonadedeig, paprika, rødløk, kidneybønner, en presset hvitløk og litt chili stekes først i panna før man tilsetter en boks hermetiske tomater over som saus. Ikke så veldig fargerikt – så det ser ikke like digg ut som det smaker, men dette er virkelig en perfekt høstrett 🙂 Spicy og varm mat til kalde høstkvelder er perfekt! Gikk for en litt mer fargerik dessert, mager vaniljekesam og oppkuttet frukt. Sunt, søtt og godt 🙂 Ikke minst enkelt, digg dessert på under 3 minutter!

 Nå skal jeg ut i høstmørket med mann og bikkje – ønsker dere alle en herlig tirsdagskveld 🙂

11 kommentarer

Siste innlegg