hits

Larven-aldrimett

God kveld :) Jeg er hjemme fra jobb og ligger i sofaen med kveldsmaten min - og skal straks finne senga. Trtt etter en lang dag - men det har vrt en god en :) Vknet tidlig og dro p trening for lpe mila mi. Den tidligere rekorden var 53.31, s gjett om jeg var misfornyd da jeg endte opp med denne tiden?!

To fattige sekunder drligere, og jeg vet jeg kunne ha gjort det bedre om jeg bare hadde begynt ke tidligere. M bli like flink til pushe meg selv p mlla som jeg er med vektene :) Etter lpinga trengte jeg pfyll og spiste jeg eple, bcaa og kreatin fr jeg kjrte ei styrkekt p rygg og skuldre. Hadde mye krefter igjen i overkroppen og flgende velser ble gjennomfrt i dag:

Stende stangroing

Nedtrekk

Sittende roing

Enarms roing med manual

Facepulls

Skulderpress

Upright rows

Sidehev

Fronthev

Syklet hjem og var sulten som en ulv etter denne kta! Riskaker og proteinshake gikk kjapt ned og var fortsatt larven-aldrimett og stekte biff med MASSE grnnsaker. Jeg spiser over 1 kg grnnsaker hver eneste dag - hadde ikke overlevd uten! Denne lille porsjonen innehold beskjedne 300 g biff og ca 850 g grnnsaker. Denne larven ble faktisk mett likevel etter ha spist opp alt :P En av de fine tingene med periodisk faste er at du kan spise mer enn mannen i huset til middag, haha!

NAM!

M bare vise dere kvelsmaten jeg nettopp har spist i samme slengen, s utrolig godt - og s utrolig enkelt! 300 g jordbr, 20 g Nanox vaniljekassein og litt vann + noen drper stevia vanilje blir ved hjelp av en hndmikser eller stavmikser til denne herligeten:




N skal jeg legge meg p lading til i morgen - ny treningsdag coming up :) Og ikke minst har verdens beste Kay bursdag om 15 minutter - s i morgen blir det kakebaking og noe digg til middag. Sunt selvflgelig, s oppskrifter er forvente i nrmeste fremtid! Natta :)

18 kommentarer

hehe, digger alt du spiser! Er snn jeg og kan vre. St p nr det gjelder konkurransen du har med typen din! Du klarer alt du vil! Du burde uansett f noen sekunders forsprang siden du nettopp har vert syk ;) ;) Ha en god natts svn :))

St p videre, Nora : ) konkurransen klarer du lett!

Hei! imponerende tid du har ftt til p relativt kort tid! hvordan lper du? Varmer du opp frst, og lper stort sett i jevnt tempo? har du lpt mye intervaller for komme dit du er n? Hilsen ingrid:)

Ohoy, digger matmengdene, kan minne litt om mine;-D

raart hvordan det er s mye lettere pushe seg selv p vektene enn p mlla :/ men s er det jo s mye mer gy lfte vekter :D

Ahh, glad jeg ikke er den eneste! Uten grnnsaker og frukt.. vet jeg virkelig ikke hvor jeg hadde vrt!

St p, elsker bloggen din! :D

Du er jo helt r springe! Digger viljestyrken! :) Detter klarer du ;-))

h, godt at det ikke bare er jeg som har en gedigen matlyst. Tror nok det gr i minst 1 kg grnnsaker her og for dag :p Heldigvis elsker jeg grnnsaker da ^^ Og den isen s digg ut! Har lagd samme med whey protein men blir jo ikke heelt samme konsistensen. M kjpe:)) Ha en fin dag videre :)

GJETT hva jeg skal ha til kveldsmat etter rten timer p lesesal! FLUFF <3

Er Better Bodies-klrne store eller sm i strrelsen?

Vurderer kjpe meg denne: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/womens-flex-l_s-black eller http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/womens-flex-l_s-hot-pink :)

er klokken din bra? hvor kjpte du den? kan du sende link? :))

Hva er grunnen til at du lper p mlla i steden for lpe ute?:) Lettere ha styr p lengde\fart\minutter, eller bare foretrekker du lpe p mlla?:)

Gleder meg til kakeoppskrift! :D

Nam! Her var det mye snadder ;-) Kanskje fluff i morgen... En uke igjen, s skal jeg bake;-) R har bursdag i morgen, s blir vel en "vanlig" kake til han..;) Vi sees vel kanskje p NM om du skal dit se ;-)

Hei, den klokka de s veldig fin ut. Hvilket merke er den?

Julie: Takk.- den er fra polar :)

ingvild: egentlig liker jeg lpe ute, men for konkurransens skyld blir det mye lettere p mlla :)

Skriv en ny kommentar

bloglovin Matprat