Trondheim calling

JA – det er nå på lørdag og det er fortsatt ledige billetter. De kan kjøpes HER og jeg håper så mange som mulig tar turen nedover til Olavshallen på lørdag! Skulle virkelig ønske jeg sto på scenen sammen med de andre jentene fra Kaliber, men jeg blir å finne bak scenen denne gangen. Gøy blir det uansett – og jeg gleder meg virkelig til å se alle utøverne! De fortjener å bli heiet på – så møt opp og hei for livet 😀 Trenger du en motivasjonsboost til treninga så er virkelig dette the place to be på lørdag!


Her er gårsdagens velfortjente kveldsmat, etter en tabata-økt på Maxpuls og styrketrening på Kaliber etterpå. Jeg hadde verken vært på Maxpuls eller prøvd tabata før, så jeg regnet ikke med at det ble et problem å være med på det før økta mi på Kaliber i går. Gjett om jeg tok feil! Det var dødstungt, men ikke minst var det kjempegøy og denne jenta ble dødssliten etter beinhard intervalltrening! Veldig lyst å dra tilbake for å prøve mer av timene der, gøy å prøve andre ting enn bare løfting! Powergrøt var på sin plass etter disse øktene, med havregryn kokt sammen med 1/2 banan, kanel og sukrin. Blandet inn en scoop troponin etter grøten var kokt ferdig og toppet med resten av bananen i tillegg til rosiner og tørket eple. Skikkelig påfyll til lagrene med andre ord – og ikke minst dødsgodt!

Fornøyd jente etter trening, husk at det er tilbud på denne longsleeven fra Better Bodies ut september 🙂 Digg å trene i nå som det bare blir kaldere, brrr! Nå skal jeg finne senga opp for å løpe mila i morgen. Håper dere har hatt en bra tirsdag, og at resten av uka fortsetter på samme måte!

15 kommentarer
    1. Er det okei å spise havregrøt med vann og proteinpulver både til frokost og kveldsmat? om ikke akkurat hver dag, så ganske ofte? jeg ville uansett spist andre ting som inneholder en del karbs som f.eks frukt osv.

    2. Heihei, har et lite sprørsmål angående iHerb. Hvor mye er det for frakten? Står sikkert et sted men finner det ikke :))

    3. Wiii, så kjekt at du skal til Trondheim! 😀 Skulle gjerne vært å finne bland publikum jeg da, men det lot seg ikke gjøre denne gang! Vel, får bli neste gang! 😀
      Havregrøt – MmmmmmMmMM!! 😀

    4. Tabata er tungt ja, vært med på noen gruppetimer med det i det siste jeg også. Men veldig gøy da 😀 Skulle gjerne vært i Trondheim og sett på, men litt vanskelig når man studerer i Skottland, menmen

    5. Skulle gjerne vært der! Hadde vært sikkelig motivasjon å få se alle de flinke utøverne 🙂 Får bli neste år, jobbhelg denne helgen 🙁 🙁 🙁
      Kjempefin longsleeve forresten!

    6. Ah, så bra at MaxPuls får litt omtale; det fortjener de! Er der hver torsdag selv, det er steinhardt. Tror ikke det er noen trening jeg får en bedre følelse av etterpå, så deilig å være helt utslitt og tenke at du virkelig har ytt.
      Håper du fortsetter å dra dit; hadde vært kjempekult å møtt deg der en gang 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg