Shopping og rekordsetting

I går var jeg på handletur, og under ser dere litt av hva som havnet i handlekurva mi. Ikke noe “dagens antrekk” med andre ord – men en hel masse proteinkilder og sunn mat 🙂 Her ser dere de vanligste proteinkildene for meg, kylling, laks, torsk, karbonadedeig, mager kesam og cottage cheese. Det trenger IKKE å være dyrt å spise sunt, jeg betalte 280 kroner for 4 kg kylling og til vanlig spiser jeg ca. 300 g kylling hver dag. Da holder de to posene med kylling fra i to hele uker – så ikke skyld på at det er dyrt å være sunn!  Jeg har vært superheldig, og har fått 10 kg laks av verdens beste storebror og i tillegg fikk jeg 30 (!) kg torskefilet i bursdagsgave som en god venn fisket til meg 😀 Jeg skjønner selvfølgelig at ikke alle har mulighet til å fiske maten sin selv, men det er ingen hindring.  Enkelte matvarer er naturligvis dyrere enn andre, så her gjelder det å velge billige alternativ. First price har gode alternativer på kylling, laks, torsk, tunfisk og karbdeig – og selv om kvaliteten kanskje er litt dårligere på enkelte produkter er det likevel en million ganger bedre enn å velge noe usunt istedet for 🙂


Superbonus til venste – krabbeklør fra mamman min!

Over til rekordsettingen! Det gjelder selvfølgelig for mil-konkurransen mellom meg og Kay. Jeg har styrkefri i dag og skal straks løpe en mil raskere enn jeg noensinne har gjort 🙂 Hvis jeg skriver det på bloggen – da det jo være sant, så jeg gleder meg til å se hva tiden blir! Supertriks for å motivere meg selv, kan jo ikke ikke klare ny pers nå. Tenk for et nederlag å måtte skrive i neste innlegg at jeg ikke klarte det?! Skjer ikke. Selv om jeg har verdens beste lesere og vet dere ville vært glad i meg selv om jeg ikke skulle klare dere – så lover jeg å ikke skuffe dere 😀

Morgensmil fra gladNora klar for løping og lei-av-å-bli-tatt-bilde-av Ayla 😀

19 kommentarer

Siste innlegg