Legday!

God kveld 🙂  Jeg sitter godt plantet i sofaen etter ei god beinøkt på Kaliber i dag. Det er godt å kjenne at styrken er på vei tilbake igjen! Føler meg virkelig 100% frisk, så nå kan det bare gå oppover 🙂 Dagens økt så slik ut:

Knebøy 3 x 5 kg, 70 kg

V-squat 2 x 8, 90 kg

Ettbeins utspark 2 x 12, 15 kg 

Strake markløft 2 x 8, 65 kg

Sittende lårcurl 2 x 10, 35 kg

Sumo-squat i smith maskin 3 x 8, 50 kg

Sittende tåhev 3 x 10, 50 kg


Klar for beinøkt med belte fra Better Bodies og Fivefingers-sko!

Vel hjemme hadde jeg lyst på noe annet enn kylling og ris – så da ble det lavkarbobrød med masse digg på 🙂 Så utrolig greit å ha ferdigmikser liggende når man ikke er helt i humør for å bake selv, evt ikke har alle ingrediensene i huset.  Og ja – det ER brød under alt pålegget 😉


Nå skal jeg ta med Ayla ut på tur – må gå av meg litt stivhet etter beinøkta! Hva har du trent i dag?

17 kommentarer

Siste innlegg