Herlig helg

Hei dere! Håper dere har hatt en fantastisk fin helg, det har iallefall jeg 🙂 Turen til Galdhøpiggen ble velykket, vi kom oss til toppen i ruskeværet – og jeg har endelig vært på toppen av Norge! En ting jeg kan krysse av bucketlista mi. Fin norsk natur og veldig fine jenter gjorde toppturen super, selv om vi sleit med vind og snø enkelte partier. Her kommer noen bilder fra helga, et par av de har dere som følger meg på Instagram allerede sett 🙂

Roadtrip i godt humør!

Ca. 1 time opp fra Spiterstulen – fortsatt sol og nydelig norsk natur! Vilt og vakkert 🙂

Fortsatt bild,varm og tørr på bildet under…

Ikke akkurat tørr og varm her – men blide var vi i allefall 😀

Godkjent tid på vei opp – og Galdhøpiggen må sies å være en godkjent lørdagsøkt! I tillegg brukte vi ca. 2:45 timer på vei ned igjen også, så det var greit slitne jenter som satte seg i bilen på vei hjem til Trondheim.

VELDIG velfortjent lørdagsdigg 😀

Kom hjem rundt 12 i går natt, men jeg klarte ikke å legge meg før Kay kom hjem fra jobb klokka halv fire. Alt for avhengig av den mannen! Uansett – jeg hadde tidligvakt i dag og var ikke spesielt opplagt da klokka ringte syv på morgenkvisten. Derfor er det digg å vite at jeg ikke skal gjøre en eneste ting i kveld – bare chille på sofaen i favoritt-joggebuksa mi med edn kosesyke jenta mi. Herlig helg!

“Få litt kos da mamma?”

Liten respons fra matmor – og Ayla ble fort lei å mase 


Bare opplading til ei NY og sporty treningsuke ikveld med andre ord – i morgen venter Kaliber og løfting 😀 Nyt søndagskvelden alle sammen!

23 kommentarer
    1. Fine bilder! Har veldig lyst til å komme meg opp på toppen der en gang jeg også:) Vært altfor lite rundt i Norge!
      Åååh,Ayla må bare være verdens søteste hund!;D
      Ha en fin søndagskveld:)

    2. Galdhøpiggen er en fin tur, jeg har ikke gått fra Spiterstulen, bare fra Juvasshytta. Tror den veien du gikk er noget tyngre.
      Hadde dere noe utsikt på toppen, eller var det bare tåkete? Jeg så ca en meter foran meg da jeg var der, det var litt skuffende. Men kult å ha vært der om ikke annet 😀

    3. CKL: Jeg har lyst til å gå opp den veien engang også, gøy å gå over breen tenker jeg! Så kun beina til de forran meg på toppen, det var MYE snø og MYE vind – så det ble ikke mye utsikt 🙂 Men kult å ha vært der ja:D

    4. Gå over breen var veldig kult, var jobben som var der, og vi hadde to taulag. På det andre laget var det ei som falt nedi ei sprekk, det så litt skummelt ut. Men det var visst ikke skummelt så skummelt som det så ut sa hun etterpå.
      Men den veien var ikke tung i det hele tatt da. Mange som hadde meg seg unger i barnehagealder også.

    5. CKL: Da er det nok en god del forskjell ja, ingen unger som hadde kommet opp vår vei – iallfall ikke i det været vi hadde! Veldig mange grupper som snudde, men veldig glad for at vi fortsatte til toppen 😀 Hadde vært så skuff å ikke komme opp!

    6. Åå… Det så,ut som en koselig tur 🙂 Kan du anbefale en bleking for tenner? Får ikke bestillt den du brukte før konkurranse lenger… 🙁 Ha en fin dag 🙂

    7. Hei! kunne du ha laget et eget innlegg om hunden deres? hvor har dere den om dagene når dere er på jobb, når dere reiser osv.? hvordan er den i oppførsel, har dere trent den opp eller noe?

    8. Heidi: Så hyggelig at du vil ha et innlegg om henne 🙂 Men tenker ikke å ha et eget innlegg om Ayla – hun er her nok fra før 😉 Men hun er hjemme om dagene, hun klarer seg fint alene hjemme 🙂 HUn er veldig godt trent og veldig lydig – verdens beste hund 😀

    9. Det så skikkelig kjekt ut! Jeg planlegger en tur til Galdhøgpiggen i oktober hvis været tilsier det 🙂 Vil gjerne ha med meg utsikten, så da må det bli på en klar dag. Hvis du er glad i turer så anbefaler jeg å gå Beseggen! Turen tar mellom 6-9 timer (kommer an på spisepauser etc). Vi teltet ved vannet Gjende, kjempekoselig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg