Tirsdagstrening

I dag har jeg friii fra jobb og dagen utnyttes derfor til det fulle 🙂 Sto opp tidlig for å løpe intervaller, må jo gutse på om jeg skal vinne konkurransen mot Kay! Planen var å løpe 4 x 4 intervaller på 14,5 i hastighet, men det ble 4 x 3 i stedet for. Jeg har alltid pleid å løpe med stigning, og ikke hatt stort høyere hastigeht enn 11,5 – 12. Intervallene ble derfor redusert med 1 min på hver, og det var ei sliten jente som kom hjem igjen. Rundt 12 spiste jeg dagens første måltid, laksesalat med saladsprinkle og denne thousand island dressingen over.  

                                Pluss en halvliter Pepsi Max, selvfølgelig <3

Nå er jeg straks klar for dagens styrkeøkt, beina skal få kjøre seg. Jeg har en beindag med tunge vekter og få repetisjoner hver uke, i tillegg til en med lettere vekter og høyere antall repetisjoner. Det er den “lette” økta i dag, men ingen tvil om at jeg får kjørt meg ut på disse øktene også! Dagens økt ser slik ut

Knebøy 3 x 6 repetisjoner

V-squat 2 x 8-12

Beinpress 2 x 8-12

Utspark 3 x 15-20

Strake markløft 3 x 8-12

Liggende lårcurl 2 x 12 -15

Sittende lårcurl 2 x 12 -15

Før trening spiser jeg alltid eple, gir litt rask energi inn til musklene! Et eple om dagen er godt for magen 🙂 Sjekk forresten linselusa nederst på bildet, haha!


Gult er kult! God trening i dag alle sammen 🙂 

21 kommentarer
    1. Flotte deg! Maten din så kjempegod ut! 🙂 Jeg kjører 4×4 med stigning på 4 og 13.5 hastighet, men da er jeg rimelig ferdig etterpå!
      Ha en super benøkt og en super tirsdag videre! 🙂

    2. gult er kult 🙂 har det samme selv, og elsker klærne 🙂 maten din så veldig god ut og du er litt av inspirasjon 😉 men en ting jeg lurer på, bestiller du varer fra myrevolution? blir pakka sendt på døra eller henter man den på posten ? 🙂

    3. Gult ER kult!! 😉 Namm matbilder:) Og hærlig økt på deg. Bein står på panen i dag og og eg gleder meg til å gjennomføre:)

    4. 1 spørsmål du sikkert ofte får.. Kunne du ikke beskrive øvelsene( som v-squat) og filme slike snutter du hadde før? det var veldig inspirerende! Ellers kjempe flott blogg, med masse flotte oppskrifter. Aldri vært pizzafan før jeg prøvde proteinpizzaen;)

    5. Du er flink som tar både cardio og styrke i to økter på en dag! Etter en cardio økt er jeg dysjet, og ser det som en grunn til å ikke trene igjen den dagen, hehe.. Herlig måltid også, er så inspirerende å lese bloggen din. Sunn livsstil og trening ER virkelig livsstilen din, ikke bare noen faser folk går gjennom noen uker av ganger. Det er flott å se at det går! Jeg er en berg og dal-bane.. Da trenger jeg komme innom her for å komme på rett kjør igjen. 🙂

    6. Det er virkelig motivasjon å lese bloggen din! Det får meg til å stå på selv, spise sunt og trene ordentlig! Jeg lurte bare på hva bruker du som drikke til måltidene dine? frokost, middag og kvelds? 🙂

    7. Julie: Jeg drikker kaffe, te, vann, funlight og pepsi max 🙂 Drikker svært sjelden melk eller juice, spiser heller magre meieriprodukter og frukt 🙂

    8. Caroline: Så utrolig godt å høre 🙂 Ja, det er virkelig en livsstil – og det er viktig å finne den livsstilen som passer akkurat for seg selv. Dette er det livet jeg velger – og jeg elsker det 😀 Men jeg har og full forståelse for at ikke alle deler samme treningsglede. Men godt å høre at jeg kan være til inspirasjon 🙂

    9. merete: Tusen takk for det – så godt å høre 🙂 Jeg aner faktisk ikke, aldri bestilt noe fra myrevolution, så det kan jeg ikke svare deg på 🙂

    10. Kan du ikke føre på ant. kg på øvelsene du tar? Ser at det står oppført f.eks på overkropp øvelser, men hadde vært morro å sett ant kg på bein også 🙂 Fin blogg!

    11. Mari: Jeg pleier å legge det ved innimellom, om det ikke har dtått på underkroo i det siste der det helt underbevisst 🙂 kan legge det ut iløpet av uka 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg