Sommerdag

Selv for en sjokoladeelsker som meg selv frister ikke sjokoladeprotein og riskaker så mye når sola steker ute. Vi hr blitt velsignet med sol i trønderhovedstaden, og jeg har vært ute nesten i hele dag. Etter beinøkt ble det en herlig bananfluff aka som etter treningsmåltid. Sunt, godt og med raske karbohydrater og protein som man trenger etter ei styrkeøkt! 

Alt du trenger for å lage herligheten er dette: 

Allerede lagt min elsk på dette sjokoladeproteinet jeg fikk i helga! Nammis 🙂 Putt det i en bolle, jeg brukte 400 g av fruktblandingen, 30 g protein og bittelitt vann.

Så er det bare å piske i vei, før du står igjen med dette fantastiske resultatet:

Jeg toppet isen min med litt av denne frokostblandningen og hjemmelagde havrekjeks. Lagd disse to ganger i dag, første gang ble de mislykket men forsøk nr 2 ble supernam 😀 Oppskrift kommer i morgen! Etter vellykket baking kom kjæresten hjem fra jobb og vi tok med oss Ayla ut i bymarka. Jeg har nok verdens dårligste retningssans, og en tur som skulle ta ca 1,5 time endte opp med å bli på over 3. Heldigvis hadde jeg godt vær og godt selskap på veien 🙂 



Ikke rart turen tok tid når jeg skulle ha pustepause, spiseblåbær-pause, badepause og bildepause 🙂 Likevel synes jeg at jeg fortjener noe digg til kveldsmat etter langturen vår, og en pakke med speltlomper ligger klare for magen min! Håper dere har hatt en fantastisk start på uka 🙂 

13 kommentarer
    1. hørtes ut som en deilig tur 🙂 hehe..
      jeg elsker speltlomper.. hva pleier du ha på?
      du er virkelig en jente som motiverer 🙂 stå på!

    2. Flinke :)) Og må gjeeeerne dele oppskriften på havrekjeksa, har helt filla på å prøve forskjellige oppskrifter med havregryn 😀

    3. Så fine bilder.. Det der hørtes nam ut! Men hvordan blander du det, bruker du stavmikser? Jeg har ikke det nemlig, så lurer på om man kan bruke noe annet.. Funker blender? 🙂

    4. merete: Ah – ALT er jo godt på speltlomper! Hvitost, brunost, syltetøy, nøttesmør, laks, skinke, roastbeef, smøreost, sjokoladepålegg, tja – har på akkurat det jeg har lyst på der og da 😀

    5. Hei Nora! Har du glemt å trekke vinner av treningsdagbok konkurransen? Skulle ikke den være i helga?

    6. Et lite tips! Kjøp en god sele til hunden som den kan bruke når dere går tur:-) Det er behagelig for dyret og skåner dens nakke 🙂

    7. Å dette må prøves ut! 😀 har lest bloggen din lenge og vil bare si at du virker som ei skikkelig tøff jente! Og ikke minst er du utrolig inspirerende! Det gleder meg å se at du blir bedre og sterkere! Bare stå på og du vil bli kvitt kyssesyken og nå målet ditt! Jeg heier på deg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg