Søndagsmodus

Jeg er i skikkelig søndagsmodus, så her kommer noen bilder fra helga i stedet for skriving;

Lørdagskosen ble et friskt frukfat med røde & grønne epler, mango, vannmelon og ananas dyppet i mager kesam m/ vaniljestevia.

Lørdagens “trening” ble ut på tur med to og firbeinte i sola 🙂 Hundene utnyttet sola, jeg for min del venter til verdensomseilingen før jeg bader ! 

Lørdagens middag ble en god gammel favoritt; taco med karbonade deig, grove tortilla og dressing av 1 boks mager kesam, 1 presset kinesisk hvitløk i tillegg til en klype salt & pepper. I tillegg hadde jeg hamstret inn verdens beste brus, heller den enn alle drinker på byen 😉 




Etter mat var det klart for å komme seg på jobb, var hjemme kl 04.00 før jeg begynte på jobb igjen kl 09.00 – og nå ligger jeg langflat på sofaen. Velfortent! Her skal jeg ligge litt til, før jeg skal få servert herlig grillmat av mamsen og papsen. Når man er i litt dårlig form så er det ingenting som er så godt som litt kjærlighet fra mor & far 🙂 Deretter blir det å finne senga tidlig for å lade opp til en ny uke! Legebesøk i morgen også,  jeg krysser fingrene for bra resultater! Ha en fantastisk søndagskveld 🙂  


14 kommentarer
    1. Så godt ut 🙂 men lurer på en ting 🙂
      Holder på med styrketrening. så tenkte å gå til innkjøp av proteinpulver og div. vitaminer om nødvendig. men har aldri prøvd proteinpulver eller noe før. så lurte på om du hadde noen forslag til hva jeg kanskje burde bruke å ikke? blir jo litt forvirra innimellom siden det er så mye ute på markedet 🙂
      DIgger bloggen din 🙂

    2. Hey, du over her som sier hun har en dårlig blogg: GET OUT OF HERE. Nora har en fantastisk inspirerende blogg. Hun gir meg treningsmotivasjon og mattips dag inn og dag ut. Nora: Du er super <3

    3. Det er litt rart å tenkte på at resultatene du venter så ivrig på nå om dagen er testresultater fra legen i stedet for resultatet av formsjekk.. Synes det er beundringsverdig at du har klart å omstille deg såpass, det er kjempe inspirerende! Du ser kjempe bra ut om dagen også, du kler det mørke håret:) Lykke til hos legen!

    4. Ååh, Oskar Sylte! Visste ikke at det fantes Light jeg heller, fortell gjerne hvor du fant de! Herlig å være hjemme hos familien når man er pjusk ja 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg