Picture perfect

Det er lett å late som alt er “perfekt” på en blogg. Perfekte dager, kropper, smil og perfekte liv. Det er lett å fremstille det sånn på en skjerm – men sånn er det ikke i virkeligheten. Alle har dårlige dager, treningsøkter eller sprekker. Det viktigste er å komme seg videre og opp av grøfta, og skifte tankegangen fra negativ til positiv.  Husk at ikke noe nederlag i hele verden definerer hvem du er. Jeg får så mange mailer jeg får direkte vondt inni meg av, mange fra unge jenter som er ALT for strenge med seg selv. 



 

Jeg kunne ha blogget disse to bildene, og fortalt om disse utrolig gode vaflene og oppskriften som er disse ingrediensene godt blandet sammen;

2 egg

1 eggehvite

40 g mandelmel

15 g vaniljeprotein

1 dl vann

1 ss sukrinmelis

1 ts kardemomme

Som alle andre gjør jeg feil, men jeg prøver så godt jeg kan å dele både nederlag og oppturer på bloggen. Jeg prøver og feiler like mye som alle andre,  jeg kan også sprekke og ha dårlige treningsøkter. De første gangene jeg prøvde å finne en god og sunn vaffeloppskrift ble dette resultatet;

Jeg vet ikke hvor mange oppskrifter jeg har postet her på bloggen, men jeg har iallefall prøvd å lage 3 ganger så mange. De dere aldri har sett ble mislykket, fæle eller bare helt ok og dermed ikke verdig å komme på bloggen. Det går ikke alltid på første forsøk, men det viktigste er at du prøver på nytt og aldri mister troen på deg selv. Du klarer ALT bestemmer deg for, bare du vil det nok. Bare husk å ikke la målene dine overskygge alt annet på veien dit <3

 

21 kommentarer
    1. Herlig innlegg! Man prøver ikke hardt nok om man ikke mislykkes av og til. Viktig med oppnåelige mål innimellom, men av og til må man stekke seg etter noe stort. Og da skal det ikke være et nederlag om man ikke lykkes med en gang!!
      (Halvgode vaffler er tross alt bedre enn ingen vaffler:))

    2. Helt enig med deg 🙂 Man skal prøve og feile her i livet, og like fort skal man prøve seg igjen helt til man klarer det man har sett seg ut å klare! 🙂

    3. Godt å høre at du skriver at alle har sprekker. Ser på disse som driver med konkurransedietter, i følge bloggen så er det jo absolutt ingen som sprekker noen ting… Forstår ikke at det er mulig og ikke gå på en smell i ny og ne….
      Digger deg Nora!

    4. Det er bra du er ærlig! Jeg har også stort fokus på å vise frem dager og situasjoner der ikke alt går på skinner. Det finnes allerede så mange blogger som fremstiller alt så perfekt.

    5. Det er fint å høre at du også sprekker og har dårlige treningsdager av og til – selv om jeg anser deg som superkvinnen likevel 🙂 Treningsøktene mine har ikke vært så bra i det siste og kostholdet har vært mye karbo og lite protein, men jeg kommer sterkere tilbake 🙂

    6. Det vigtigste for mig, når jeg læser blogs er, at høre, at der også er andre der ‘fejler’, har en dum dag, eller noget andet. Alting kan ikke blive godt og positivt hver dag, virkeligheden er en helt anden, og den afspejler du. Tak for dine skønne indlæg ! 😀
      Du er velkommen til at kigge forbi min blog http://www.fitnessdedication.blogspot.com 🙂

    7. Men det er ennå mer moro når man får det til, hvis man har prøvd og ikke fått det til et par ganger før:))) De så gode ut… (til slutt…hehe:))

    8. Du er den ultimate blogger, Nora! Deler både oppturer og nedturer med oss lesere. Håper formen din sakte, men sikkert blir bedre 🙂

    9. You made my day!
      Fantastisk å se at noen bloggere ikke er redd for å vise at ikke alle er på topp hele tiden, selvtilliten min går et hakk opp for hver gang jeg leser bloggen din! Stå på 🙂

    10. Tusen hjertelig takk for fantastiske ord, Nora. Det varmet mer enn du tror, og trengte virkelig inn i hodet mitt. Er så godt når noen setter ord på disse følelsene, og virkelig får oss til å sette ting litt i perspektiv. Du er herlig 😀 God bedring, og fortsatt god sommer!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg