Freakshow og frokost

To stk med poter klar for tur ut i skogen! Helt ærlig har jeg alltid syntes disse skoene har sett teite ut, litt som et freakshow. De var superpopulære i Hawaii, og tenkte at alle de som løp rundt med de måtte være gærne som viste seg offentlig med de. Og her er altså et bilde av meg 1 år senere, iført akkurat slike sko selv! Og jeg må ærlig innrømme at disse skoene var utrolig behagelige å ha på. ( Det at jeg brukte ca. 10 minutter på å få de på er en annen sak, hehe. )  Jeg sliter litt med leggene og er avhengig av gode sko, og har derfor alltod valgt sko med god demping. Det trodde jeg ikke at disse ville ha, men det hadde de virkelig 🙂 Fivefingers sko kalles barfotsko med god grunn, for det var en digg frihetsfølelse av å ha de på. Nå har jeg jo kun brukt de til å gå i marka, og jeg gleder meg til å kunne bruke de på joggetur og trening!

Etter vi kom inn var det klart for frokost, og jeg er fortsatt litt slapp med maten. Det er ikke så mye som frister, og jeg klarer ikke å trykke ned noe jeg ikke har lyst på. I dag ble frokosten knekkebrød og pære – ikke akkurat vanlig “fitness-kost.” Sukkerfritt syltetøy og lettere brunost gjør frokosten litt sunnere, men hovedpoenget er at den smakte godt 🙂

Likevel føler jeg meg bedre når jeg spiser helt ren mat, og bestemte meg for å være litt flinkere resten av uka. Inn på kjøkkenet og laget nistemat for de neste to dagene, fylt med grønnsaker, torsk, scampi reker og ris 🙂 

Nå er det klart for en liten powernap før seinvakta begynner – ønsker dere alle herlig tirsdag!

 

22 kommentarer
    1. Jeg driver og teller på tærne om jeg skal skaffe meg slike sko. Har skikkelig lyst på. Vil ha sånne jeg kan løpe i fjellet med.. Vi får se..! 🙂 Du er flink!

    2. Skulle egentlig ha på mine Vibrams under treningsøkten i dag, men feiget ut! Prøver igjen i morgen (med en veninne som selskap, da virker det ikke like skummelt,hehe )

    3. Har fulgt bloggen din ganske lenge, og må si jeg savner treningsinnleggene dine. Gir så stor inspirasjon. Så jeg ville bare si GOD BEDRING! Gleder meg til du er i gang igjen 🙂
      Ps. 49 og en halv (hihi) pushups på tærne i går. Sept 2011 klarte jeg 0 på tærne 😉

    4. Hei!
      Dette er IKKE frekt ment! Men har du silikon pupper? Jeg så over en del bilder av deg på bloggen fra konkuranse og slikt. Og du har så fyldige pupper både under konkuransen og ellers. De fleste er liksom så “flatbrystet”, har omtrent ingenting der. Dette var sikkert litt sært og spørre om, men kom til å tenke på det, hehe : ) Du ser jo bare så fantastisk ut, uansett! Og etter min mening så ser du mye flottere ut med litt pupper en uten. Ser litt mer feminin ut. Fantastisk er du!

    5. hvorfor er ikke knekkebrød fitness-kost? Er det ikke sunt?! Jeg spiser knekkebrød med likt pållegg som deg, mener du jeg ikke burde spise det? Nå ble jeg litt forvirret.
      God bedring med sykdommen, jeg er sikker på at du snart er frisk og rask igjen 🙂

    6. Kristina: Knekkebrød er ikke noe som står på en vanlig fitnessdiett nei 🙂 Det betyr ikke nødvendigvis at det ikke er sunt, f.eks står det heller ikke mye frukt på en slik diett, eller avocado & mandler selv om det er sunt 🙂 Men uten om diett er det heller bare viktig å finne et kosthold du trives med, og som fungerer i hverdagen 🙂

    7. Blir jo så ekstremt sulten av å lese bloggen din:D Mange gode tips,og det er nok ikke lenge til det blir både pizza og banansjokolade-is på denne jenta:D

    8. Skjønner godt hvordan du har de,når du ikke får trene,jeg må trene hver dag,klarer ikke en dag uten trening,og når det blir tatt bort fra deg,det er pining.håper du blir frisk fort.god bedring.

    9. For en fantastisk bra blogg du har, du inspirera alltid 🙂
      Eg har ett spørsmål som eg har lurt lenge på; korleis spiser du når du skal bygge deg opp i forhold til da du skal få synlige muskeler (strammere kropp, diettmat osv) ? er det stor forskjell på maten du eter/drikker da, og kor lenge holder du på (veker, mnd) ?
      Takk for en herlig blogg!! 😀

    10. Pass på legene. Anbefaler sterkt å ta mindre joggeturer vist du skal jogge på asvalt. Har hatt five fingers en stund og vist jeg jogger for lenge (på tær) så får man overbelastning veldig fort. Har hatt 3 stk av dem på kort tid. Tok litt tid før jeg gadd å bry meg. Men lykke til med dem ellers, kan i vertfall ikke klage på oppmerksomheten fundt dem haha folk liker å se udvanlige ting merkelig nok.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg