Bildeupdate

Hei alle sammen! Håper dere har hatt en kjempefint helg, det har iallefall jeg 🙂 Feiret min feiende flotte pappa som fyller 50 år på Frøya, og jeg har kost meg masse med familie og kjæresten. Orker ikke skrive så mye, skal straks finne senga og lade opp til en ny uke med nye muligheter. Men et bilde sier mer enn 1000 ord, så her kommer noen fra helga mi: 


Verdens beste pappa som jeg er så glad i 🙂 


Fast helgekos; speltlomper med philadelphia med sjokoladesmak og peanøttsmør




Ettersom turene jeg går med Ayla ikke er noe å slite henne ut av har jeg funnet på en fin variant, nemlig å kaste ball. Jeg får stå helt i ro mens hun må løpe og får slitt seg ut – genialt 🙂 


Fikk lurt med Kayen på et bilde også <3 




Hvitpizza igjen – denne gangen med avocado, cherrytomater og presset hvitløk i tillegg. 

Dette er jo passende leggetid for ei jente på 23 – derfor sier jeg god natt 🙂 

25 kommentarer

Siste innlegg