Lazy days



Dette er fortsatt all den “treningen” jeg får lov å gjøre om dagen, rolige og korte turer med fineste Ayla. Late sommerdager med andre ord 🙂  Prøvene mine har blitt litt bedre, men de er forsatt langt i fra bra og jeg har 100% treningsnekt fra legen. MEN, prøvene er jo i det minste bedre så da satser jeg på at dette går den riktige veien 🙂 2 uker uten trening har vært pining, men tydeligvis har kroppen trengt det. Heldigvis har jeg fått et nytt prosjekt å tenke på sånn at jeg holder tankene borte det å ville trene – nemlig opppussing og innreding av leilighet! Kay har kjøpt leilighet, og tok med meg på flyttelasset 🙂 Tror ikke mannen vet helt hva han har begitt seg ut på, men nå har han iallefall fått meg som samboer!

  

Gleder meg sånn til alt er ferdig og vi kan flytte ordentlig inn 🙂 Der skal jeg slappe av og bli frisk, og sannsynligvis bruke mye tid på kjøkkenet. Det gjør jeg ikke nå om dagen, og dagen lunsj ble nok engang handlet på butikken. Kalkunskinke, spinat, eple, nektarin og en boks celsius for å holde energien oppe gjennom arbeidsdagen. Greit med litt ekstra energi nå som jeg er så slapp 🙂 

Kveldsmaten var like lettvint, men iallefall var den hjemmelaget 🙂 Frosne bringebær og vaniljeprotein pisket sammen til fluff, toppet med sjokoladesirup:

 Nå er det på tide å komme seg i seng, god natt kjære lesere!

19 kommentarer
    1. Du får prøve å nyte det mens det varer, snart er det fullt kjør med trening igjen 🙂 Sånn proteinfluff har jeg ikke prøvd enda, det tror jeg at jeg skal prøve i morgen!

    2. Gratulerer så mye til dere begge to.
      Vet hvordan du har det anng. kyssesyken.
      Det viktigste er at du blir frisk. Husk å ta den
      tiden trenger for å bli 100 % frisk. Klem til
      deg og samboern og Ayla :)))

    3. Kjedelig med ufrivillig treningsfri, men da blir det ekstra godt å begynne igjen iallefall! 🙂 Fluffen så nydelig ut 😀

    4. hei nora 🙂
      jeg skal ut å reise imorgen, over ett døgn med reising, og jeg lurer på om du har noen tips til sunn reisesnacks? vær så snill å svar meg, hadde blitt sååå glad!!

    5. Digger bloggen din!
      Du er en kjempe motavasjon.. Uansett form! 😉
      Men du? Hvor kjøper du celsius? Eneste stedet jeg har funnet det er i USA og det er liksom litt lang å reise for å få tak i det.. ;p

    6. Gratulerer med leilighet og “samboerskap” (om man kan kalle det det?)! 😀
      Kos deg masse, du ser fantastisk ut! Og ikke minst, god bedring!

    7. Morn, morn:) Lite spørsmål på morgenkvisten: Når du lager deg matpakker med (f.eks) kylling og grønnsaker, hvor lenge holder de seg i og utenfor kjøleskapet? Hvis du skal ha de med på skolen?:) Ha en fin dag og masse god bedring:)

    8. Hei!
      Får du i tak i celsius og fun med stevia i Åre? Finner aldri noenting av de bra produktene der jeg!

    9. Heisann. Hvor kjøper du proteinpulver fra? Har forstått det slik at det kreves kasein for å kunne lage fluff, men jeg klarer ikke finne slikt pulver med vaniljesmak?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg