Helgeupdate

Hei alle sammen! Her kommer en liten update på helga mi, som har vært ganske så bra 🙂 Jeg har hatt llitt mer energi mye av tiden, og den tiden jeg ikke har hatt det har jeg en fantastisk kjæreste som tar seg av meg. På lørdag var det kjempefint vær, og jeg lå ute i sola og sov. Orket ikke å lage mat, men Kay var grillmester og fikset burgere. Hjemmelaget akkurat som jeg liker de, av en pakke karbonadedeig, egg, 1 liten rødløk og krydder. Fylt med masse friske grønnsaker og lettost på toppen – snakk om å kjenne jenta si godt 🙂 Brødet er fra butikken – jeg trenger litt mer tid med Kay før han begynner å bake selv 😉


Mens alle andre enten var på Åge Aleksandersen konsert eller ute på byen dro vi på kino, nesten så jeg er litt stiv i magemusklene idag etter å ledd meg gjennom Istid 4. Følte meg som en av de mange ungene i salen, med godtepose, latterkrampe og i seng lenge før midnatt på en lørdag. Ettersom Kay har vært en perfect gentleman i helga burde jeg strengt tatt ikke legge ut dette bildet, men jeg må bare; 

Det er søndagskveld, det regner og ingenting hadde vært mer perfekt enn ei treningsøkt. Men jeg skal ikke klage, ligger på gulvet med verdens beste vovve, ser fotballkamp og drikker alt for god funlight i råsa shaker 😉 Skal til legen i morgen, og krysser fingrene for bedre resultater på prøvene! Ha en fin søndagskveld kjære lesere 🙂 


 

16 kommentarer

Siste innlegg