Sol, grill og glede

Om bare hver dag kunne ha vært som denne 🙂 Sol, grillmat, Ayla og kos – prikken over i’en hadde selvfølgelig vært en treningsøkt, men den får vente. Jeg skal heller legge meg om ikke så alt for lenge, sette batteriene på lading. Hvem vet, kanskje har kroppen min godt av x antall uker med restitusjon 🙂

Nye treningsklær fra Better Bodies får meg alltid til å smile igjen – jenta er fornøyd med å bli sponset av X-life!


Kyllingfilet, ris, salat og speltlomper.

Nå skal jeg hoppe i dusjen og komme meg i seng 🙂 God natt alle sammen!

15 kommentarer
    1. Det å ikke få trent er grusomt!
      Men kroppen din trenger nok all den hvile den kan få!! Lykke til Nora! å ta tiden til hjelp! 😀
      Døds fin treningstopp btw! 😉

    2. utrolig fin kropp, og dødsbra treningsmotivasjon for oss jenter!!
      lurte på om du kunne fortelle om en bra måte og få bort sidefett, og hvordan man får gode rompemuskler?? 😀
      Stå på, det er i motbakke det går oppover sant?:)

    3. Hei, Nora! Så trist å høre at du har fått kyssesyken, jeg fikk den da jeg var aktiv fotballspiller, med 2 kampet og 4 treninger i uken. Sucked! Raste ned i vekt, sov vel nesten døgnet rundt og ble stupklar av å gå og hente meg litt mat. Hadde heller ikke sult eller metthetsfølelse. Uansett, etter 2 mnd var jeg frisk! Jeg gikk til homeopat, og er overbevist om at det var det som gjorde meg frisk så fort. Det hjelper virkelig kroppen på riktig vei. I tillegg gikk jeg noen rolige gåturer på fjellet for å få luft og dette hjalp også på psyken. Løftet noen manualer vi har hjemme på ca 4 kg i hver hånd, 3 set og 6 reps eller noe sånt. Vær forsiktig, husk: du kan utvikle ME. Og det tar myyye lengre tid å bli frisk av enn kyssesyken. God bedring, og håper det beste for deg!

    4. Hei Nora.
      Super blogg du har her, så mange fine bilder.. Åh jeg bare elsker hunden din!!!!! NYYYYDELIG frøken, er det en blanding eller er den “ren” ??
      Ønsker deg riktig god bedring 🙂
      Skal følge deg fremover… Og prøve et par varianter av “isene” dine 🙂
      Vh Renate

    5. Hei Nora!
      Aktiv leser av bloggen din og liker den kjempegodt 🙂
      Lurte litt på hvilken størrelse du bruker i Better Bodies toppene? F.eks den du har på bilde? Vanskelig og bestille når jeg ikke vet helt hvordan størrelsene er 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg