Forandring fryder

Det er ingen tvil om at jeg kan betegnes som treningsnarkoman, men siden jeg ikke kan trene selv må jeg finne på noe annet. Derfor har jeg satt i gang med trening av Ayla – og bruker mye tid på å lære henne nye triks. High five og rull rundt er på plass, “spill død” er det neste på planen. Skal lage et lite filmklipp når vi får alle triksene helt på plass 🙂 Viktig med kos etter trening, og hun trives godt i fanget til mamman sin  😉 

Fikk nettopp ny pakke med klær fra verdens beste sponsor, Better  Bodies. Elsker denne limefargen – sommerfeeling! Føler meg iallefall litt sporty i denne selv om jeg ikke er det nå om dagen. Ikke bare har jeg nye treningsklær, jeg har også en del nye matvarer i skapet! Jeg spiser litt etter lyst nå, og i dag hadde jeg lyst på dette til lunsj;


“Lavkarbobriks” fra butikken med pålegg og vannmelon <3

Det stopper ikke der – jeg har nemlig skiftet sponsor også! Følte at det var på tide, og jeg gleder meg veldig til det nye samarbeidet med….

Det tror jeg blir kjempebra – kun det beste er godt nok 🙂 Nå skal jeg prøve å holde meg våken gjennom RBK-kampen, ønsk frøken tornerose lykke til!  Jeg sovner før kl 10 nesten hver eneste kveld, skal se om jeg kan strekke meg til 11 siden det er lørdag i kveld 😉 Ha en herlig kveld alle sammen – nyt lørdagen for det den er verdt!

25 kommentarer
    1. Du er så søt!:D Blid og glad hele tiden! Blir jo i så godt humør selv av å se deg så sprudlende! Utrolig kjedelig med at du måtte droppe konkurransen til høsten, men you’ll knock ’em dead next time! Uten tvil! Lykke til med Ayla, nydelige hunden. Ingenting er så vondt at det ikke er gpft for noe;) Ha en strålende kveld, Trondheimssola! Keep inspiring!

    2. Fiiiine jentene på bildet der 🙂 Gleder meg til å se fremgangen til Ayla sin trening 🙂
      og gratulerer med ny sponsor!

    3. Håper du blir fort frisk, du er tøff! 🙂
      Lurte på hvor du har kjøpt lavkarbobriks, merke og næringsinnhold?

    4. Bra å bruke tiden effektivt da 😀
      Gratulerer med x-life som sponsor! Det blir sikkert kjempebra! 🙂
      Trodde de egentlig hadde stoppet opp med å signere avtaler, men skjønner godt at de vil ha deg med på laget, flinka 😀

    5. Gratulerer med x-life som sponsor! Hvordan fungerer det egentlig? Får du rabatt eller 100% spons? Kanskje jeg skal begynne å handle der framover! Hva anbefaler du derfra?

    6. Gratulerer med ny sponsor! Men uff, så trist med sykdommen. Likevel, for å se det positive i ting slik du er så god til, så må jeg si at du er heldig om formen er såpasse god at du faktisk orker å finne på ting til daglig til tross for kyssesyken. Jeg var totalt slått ut, og det i laaang tid. Da jeg var på det verste med kyssesyka, var det slik at jeg etter å ha våknet om morgenen kun orket å karre meg opp trappene til stua hjemme, før jeg igjen sovnet i en stol frem til resten av familien kom hjem fra jobb..og pga halsbetennelse fikk jeg ikke i meg annet enn juice en hel uke..herlig… Heldigvis går det over, selv om det er kjipt og tar tid. Masse god bedring, Nora, og kos deg med alt du KAN gjøre 😀 du får plenty av tid til å trene når du er frisk igjen!

    7. Gratulerer så mye med den nye sponsoren din! *Misunnelig* De har jo bare så mange fine singeletter, treningstøy, og stæsj som man “alltid” trenger 😉
      Ler fortsatt av det andre innlegget ditt når du ble tatt på fersken for å trene på Kaliber 😉
      Stå på videre å bli frisk fort!

    8. Elisa: Var ikke noe merke, kjøpt i hylla med ferske bakevarer på rema 1000 🙂 Tror det var 20 g karb i den ellernoe – jeg så egentlig ikke så nøye på det ;P

    9. Tine S. A: Vil ikke gå inn i detaljene på avtalen her på bloggen 🙂 Men de har jo Better Bodies som jeg ALLTID anbelfales, ellers kommer det nok masse anbefalinger etterhvert som jeg får prøvd produkter derifra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg