Synderen

Jeg prøvde å synde i dag. Det er fint vær, det er EM-kamp og jeg trodde dermed at det ville være lite folk på Kaliber i kveld, og at jeg kunne snike meg til ei LETT treningsøkt. Bare for å få løftet på noe, ikke noe train hard or go home, bare en liten manual hadde vært nok for å få bort de der dumme abstinesene. Men på Kaliber var blant annet Paul, og jeg fikk streng beskjed om å dra hjem igjen. Selv om jeg vet at det er det riktige var det kjipt å bli busted. Lover å ikke prøve igjen før jeg får klarsignal fra legen 🙂 Jeg synes veldig synd på meg selv da jeg kom hjem, og satt meg ned i sofaen for å sutre litt. Da begynte jeg å lese gjennom de fine kommentarene i dette innlegget – og kom på at jeg har jo glemt å annonsere vinnerene! Jeg er litt fjern om dagen, så dere må bare ha meg unnskyldt. Det ble Vilde og  Ingelin  som vant med sine fine kommentarer – og jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne gitt premier til dere alle! Fantastiske er dere 🙂  

Energinivået mitt er ikke helt der de pleier å være, derfor blir det litt lettvint med maten nå om dagen. Å lage matpakker har blitt nedprioritert, derfor har dette blitt løsningen mer enn èn dag i det siste; 

Ellers har jeg en veldig snill kjæreste som tar godt vare på meg, og i dag kom jeg hjem fra jobb til dette: 


10 pakker med speltlomper, sukkerfritt syltetøy, økologisk peanøttsmør og ananas- & pærebrus! Snakk om å kjenne jenta si godt 😉 

Jeg er så heldig at jeg er sponset av Better Bodies, og har trøsteshoppet mye fint i nettbutikken deres de siste dagene. Om jeg ikke får trent i de nye klærne kan jeg i allefall ha de på og late som jeg er sporty! Sjekk ut den siste athlete blogen jeg har gjort for dem – som du finner her. Jeg har avsluttet samarbeidet med Nordic Nutrition og har fått meg ny sponsor som jeg gleder meg veldig til å starte samarbeid med. Forteller mer om det i morgen 🙂 Nå er det sengetid, natta!

30 kommentarer
    1. Tror krroppen har godt av hvile nå Nora, selvom jeg absolutt skjønner at du gjerne vil trene .. Men herlig med en snill kjæreste som kommer hjem med slike godsaker 😀

    2. Hei Nora.
      Jeg synes du er tøff!!! Jeg har selv hatt kyssesyken, og det ble oppdaget ganske sent. Du må hvile masse, scenen er din igjenn når du er frisk:) og jeg kommer ikke til å slutte å lese bloggen din selvom du ikke stiller i høst:) du inspirerer mange uansett!!!
      God bedring

    3. Kyssesyken er ikke noe å spøke med, så ta det med ro kjære deg. Ikke for å skremme, og jeg vet at ikke alle blir like dårlige, men jeg brukte nesten et år på å bli bra fordi jeg ikke hørte på legen.

    4. God bedring Nora! Og vær flink å lytt til kroppen din(og legen) nå, så er du fort tilbake igjen 🙂 Du har så mye annet flott å komme med utenom treningen så kommer fortsatt til å lese bloggen din 🙂

    5. Ååh, vær en knupp å fortell meg hvor han har kjøpt den brusen og speltlompene?? :)Speltlomper har jeg vært på utkikk etter lenge men har aldri funnet det i noen butikker..

    6. Åh speltlomper <3 det er bare best! Gleder meg til lørdag og spisedag. Jeg har en ny favoritt, og det er med leverpostei og majones 😉
      God bedring søte deg. Håper virkelig du blir frisk snart 🙂

    7. Uff, jeg syns det var så trist når jeg så at du ikke var frisk nok til å satse mot høstens konkurranser! Både fordi jeg gledet meg til å følge deg her på bloggen og fordi det hadde vært gøy å stå på scenen sammen. Kan ikke tenke meg hvor forferdelig det må ha vært å få den beskjeden! Men, om det tar det 1 år å bli frisk så er det jo ingenting i det lange løp. Og som du selv sier så har du jo muligheten nå til å stille enda bedre rustet på neste konkurranse.
      Vær snill med deg selv nå Nora. Du er ung og ikke gjør noe som gjør at du ødelegger for deg selv i det lange løp. Jeg følger deg, som mange andre, videre her på bloggen. Du er en motivasjon for meg og jeg syns du virker så jordnær og fornuftig til tross for din unge alder 😉
      klem fra meg

    8. Faktisk blir jeg litt sur når jeg ser at du tenkte å bare trene lett.Jeg fikk kyssesyken i 2008,fortsatt er jeg ikke helt frisk,fordi jeg ikke tok det helt med ro.fikk ME som ettervirkning.så vær så snill,TA DET MED RO!det er bedre å holde seg i ro noen måneder enn å ikke kunne fungere på mange år.trust me!så igjen,go bedring..:) ta vare på kroppen din!

    9. Hehe, kjenner til den der ” snike seg til bare bittelitt trening,” når man har fått streng beskjed om not to! Men pass påleveren din, løfting av vekter kan få fatale konsekvenser 😉 Rolige gåturer derimot må du vel få lov til? Kysseskyka blows! Kos deg i denne perioden og la deg bli ekstre tent og gira på å komme tilbake og gjere tidenes comeback 🙂

    10. Får kommentere for aller første gang… Ville bare ønske deg god bedring, og berolige deg om at jeg aldri kommer til å slutte å lese bloggen din. TYPISK at kyssesyken skal komme i veien for deg, virkelig. Du er et forbilde i hvert fall!

    11. Siden du blir sponset av BB er det slik at du kan velge så mye klær du bare vil og så får du de gratis all the time?? =)

    12. hei, leste innlegget ditt om at du var blitt syk for noen dager siden og har tenkt mye på deg. har selv hatt kyssesyke så jeg vet hva du går gjennom. konfirmasjonen min ble nesten avlyst da jeg omtrent ikke klarte å stå på mine egne bein på en av de større dagene i mitt liv. typisk veit du. ellers så skal du bare vite at du får utrolig mye medfølelse fra meg, ikke minst fordi jeg selv har opplevd at skade har ødelagt drømmer og mål i idretten- men sånn er det å være menneske. man kan stå på,jobbe beinhardt og målrettet, men allikevel må man ha en dose flaks. håper du blir fort frisk og kommer raskt tilbake, og “nyt” at du er litt ute av trening (selv om det er grusomt). lytt til kroppen din, den skal vare i mange år! du får se på dettë som en skikkelig oppladning. lykke til, tenker på deg:-)

    13. Har lest bloggen din lenge, men ikke kommentert den før. Men nå må jeg, hehe. Jeg må si at jeg syns at du er supertøff! Du deler både oppturer og nedturer. Det er insiperende å se at du virkelig står for den du er 🙂

    14. Kjære søte Noraa! Det er jo ikke bare på grunn av treningen vi liker deg!
      Vi liker deg på grunn av ditt søte smil, ditt positive vesen og din evne til å inspirere andre til en SUNN livsstil. Ta vare på deg selv Nora! Og husk at du får tidsnok tid til å trene.
      God Bedring <3

    15. Hei fine nora:)
      God bedring med kyssesyken, stakkars deg! god å se du drikker pære/ananas brus, det hjelper mot det meste

    16. Jeg ønsker deg god bedring, og håper du blir frisk så fort som mulig! Dette fortjener du ikke i det hele tatt, du som har stått på som en gal for å oppnå konkurransenivå.. Men husk at det er mange som har det så mye verre enn dette hver eneste dag hele livet! 😉
      Jeg slutter ikke å lese bloggen din selvom du ikke skal konkurrere i høst, du er jo en sprudlende herlig jente!
      Klem Susanne!

    17. Kjære Nora! Så syyynd å høre at du har kyssesyke og at alle planer legges på vent. MEN, som 50 % lege må jeg kjefte litt på deg! Vet du ikke at trening under kyssesyke kan i verste fall føre til at milten din sprekker og at du utvikler hepatitt? FYFYF!! Så mye kan treninga umulig være verdt! hold deg hjemme, slapp av og nyt livet litt på andre måter – håper btw at du kommer til Frøya en gang i sommer så vi kan treffes! <3 lov u! stor godbedring - og - kjefte - på - klem fra Lotte

    18. Så gøy og se at du nyter ananas og pære brus 🙂 jeg jobber på Oskar Syltes fabrikk 🙂 og har laget masse av denne brusen 🙂
      Og så er det viktig at du ikke trener!!!!!!! du kan få etterfølger senere om du ikke holder deg i ro!!!!!!! å da er det ikke sikkert du klarer å drive denne sporten lengre, så hør på legen og Paul!
      God bedring 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg