Solskinnstur

God kveld 🙂 Gårsdagens treningsøkt skjedde aldri, jeg ble liggende på sofaen med denne fine kveldsmaten:


1 liter funlight gele, 1 boks cottage cheese og bær pluss 1,5 liter pepsi max. Diett-trøstespising fungerer akkurat like dårlig som vanlig trøstespising, man oppnår ikke noe mer enn å få vondt i magen 🙂 Planen min var å våkne helt fin og frisk i dag ettersom jeg lot kroppen hvile i går, men den planen fungerte ikke helt. Fikk gjennomført beinøkta i dag, men det var ikke ei superøkt og jeg VIL ha superøkter – akkurat som jeg pleier. For helt ærlig begynner jeg å bli litt stressa, jeg har rett og slett ikke tid til å være syk over en lengre periode. Jeg er nødt til å komme i gang med harde styrkeøkter og intervallene mine igjen så fort som mulig, ukene flyr fort frem til konkurranse nå. Jeg vet jo så utrolig godt at det siste jeg bør gjøre er å stresse, derfor tok jeg med yndligene mine ut på tur etter treningsøkta for å klarne hodet. I strålende sol var det virkelig idyll å gå tur på Ladestien med Kay og Ayla.


Som dere ser kom smilet fort tilbake –  og dumme stresstanker ble byttet ut med fine. Mye bedre 🙂 I morgen SKAL jeg være i bedre form når jeg våkner, det har jeg bestemt. Men skal jeg bli frisk trenger kroppen restitusjon, derfor skal jeg legge meg for å sove nå. Natta!

 

16 kommentarer
    1. Søte deg! Ikke gøy å være syk nei og måtte vært ekstra godå å komme seg bort og nyte finværet med hund og kjæresten! Og jeg er sikker på at du blir straks frisk og rask og får mange superøkter framover 😉 Jeg heier på deg! Etter litt recovery, blir nok dette supert 🙂

    2. Masse god bedring til deg – ikke stress nå, det ødelegger bare for en lengre periode. Bli heller heelt frisk du, så gir du max+ på kommende økter 🙂

    3. Så ut som et greit kveldsmåltid da! 🙂 Forstår deg godt det med superøkter. Jeg hater virkelig når ingenting klaffer og være syk generelt. Heldigvis er jeg aldri syk, men hadde jeg først blitt syk nå ville jeg blitt nokså irritert da jeg også må trene 🙂
      Masse god bedring – og jeg krysser fingra for at du blir raskt frisk (forhåpentligvis idag) 🙂

    4. Okey, det der såg kjempegodt ut 😀 Håper virkelig du våknet mer utlagt og i finere form i dag 🙂 Kjenner følelsen av å bli stresset når jeg ikke blir frisk fort nok, men stress hjelper jo gjerne ikke til :/

    5. Hei Nora:) har et spørsmål angående silikon og fitness jeg..håper
      du kan svare:) jeg lurte på om du fikk noen problemer med implantatene når du gikk såpass langt ned i fettprosent i fjor,om det ble rippling eller kapsel pga det? Og gikk det seg til etterpå? Går det greit å trene tungt med silikonimplantater? Har du over eller under muskel? Håper du kan svare meg på dette,har nettopp operert selv og siden jeg har lav fettprosent allerede nå så kjenner og ser jeg litt rippling,har over muskel..vil ikke det skal bli verre om jeg virkelig satser på fitness:S

    6. Den gele`n var veldig god 🙂 virkelig til å anbefale.. byttet ut cottage cheese med mager vaniljekesam da 🙂 NAM

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg