Søndagstur og biffsalat

Er det bare meg eller går helgene alt for fort? Jeg synes nettopp det var fredag og formsjekk, og så er det jammen blitt søndagskveld. Jeg har hatt jobbhelg, og det har vært en del frem og tilbake. Da er det genialt å ha med seg en six pack bag rundt omkring! Plass til alle måltidene jeg skal ha, shaker, piller/proteinpulver og kjøleelement for å holde det kaldt. På den måten holder maten seg fersk og god – denne er virkelig supersmart! Jeg begynner i ny jobb i DnB i morgen, og da kommer denne bagen til å være fast følgesvenn 🙂 

Jeg kjørte dobbelt opp med cardio i dag, egentlig litt ufrivillig :p I dag tidlig regnet det sånn at det ikke fristet i det hele tatt å gå tur ute, og cardio ble derfor unnagjort inne på Kaliber istedet. Senere på dagen kom sola frem, og Ayla hadde lyst på en tur hun også. Så da ble det nok en cardiorunde på meg ute i skogen med den fine jenta mi. Nesten litt stolt av hvor flink modell hun har blitt ;

Det er viktig å fylle på lagrene med god mat, og dagens middag ble biffsalat! Isberg, ruccola, agurk og paprika toppet med saftig biffkjøtt er mat for mons 😉

Som regel spiser jeg karben min sammen med middagen i form av ris eller potet, men i dag fristet ingen av delene. Derfor ble det ei stor skål havregryn på denne jenta i stedet 🙂 Veldig greit å ha sånn frihet på dietten at jeg kan velge selv, med variasjon fra dag til dag blir det aldri kjedelig å være på diett 🙂 

Nå skal jeg være sofagris resten av kvelden for å være 100% klar for ny jobb og ny uke i morgen 🙂 

13 kommentarer

Siste innlegg