Solhilsen

Heihei 🙂 Her kommer en kjapp update fra Kyrpos igjen, og vi har det selvfølgelig fortsatt kjempefint. Bortsett fra at Kay er litt lei av å være fotograf, for alle bildene vi tar her nede må nemlig tas to ganger. Først tar jeg et vanlig et, sånn jeg kan vise til mamma og pappa når jeg kommer hjem – så drar jeg opp harryflexen og tar et som kan vises frem på bloggen 😀 Må jo ha noe å vise mine kjære lesere også! Vakta i vannlandet utbrøt “wow, strong twintowers” når dette bildet ble tatt, og jeg antar at han snakka om de schvære bicepsene mine, hehe 😉 Liker å tro det selv i allefalll!

Dietten er faktisk enklere å holde her enn hjemme. For det første smaker jo alt av grønnsaker en million ganger bedre, helt ferske og smakfulle. Det samme gjelder frukten, og i tillegg spiser jeg fersk fisk nesten hver eneste dag. Det er så godt! På toppen av det hele har jeg funnet kanelbolle protein og karamell riskaker her! Det er nesten så jeg føler at jeg jukser på dietten når jeg spiser det, SÅ godt er det faktisk 😀 Gjett om det skal hamstres med hjem igjen!


NAMMIS!

Vi har fått til et par bra økter her nede, selv om jeg av en eller annen grunn løfter litt mindre vekter her enn hjemme. Mulig det er mye sol og litt for lite væske som gjør det, men det river iallefall godt uansett! Så stiv i bakside lår at jeg måtte vagge meg ned til bassenget for å svømme i dag tidlig – digg! En annen ting som er digg er at vi har hele treningsstudioet for oss selv her, og selv om det ikke er noe Kaliber er det en bra plass å trene. Cardio er også superdigg å kjøre her nede, enten på joggetur før/etter sola blir for sterk – eller i bassenget før barnefamiliene har kommet seg opp og ut. Mye bedre enn å traske hjemme, selv om jeg skal ærlig innrømme at jeg savner min firbeinte cardiopartner som er hjemme i Norge. Kay egner seg ikke like bra som cardiopartner, men han er superflink fotograf mens han ligger på solsenga og venter på at jeg skal bli ferdig 😉


Fornøyd med å finne diet coke cherry etter kveldscardio 😀 Hvorfor har vi ikke denne i Norge?! 

Nå virker det kanskje som jeg bare trener her nede, men det skal jeg virkelig ikke skryte på meg. Mye av tiden bruker jeg til å ligge flat ut på stranda, og resten av tiden bruker jeg på å gjøre dette:

Nå har jeg store planer om å gå ut i sola å gjøre mer av akkurat dette 😀 Håper alt står bra til hjemme i Norge, stor solhilsen fra meg til alle dere!

60 kommentarer
    1. haha, du må jo være verdens grommeste 😀 elsket det svømmebilde! Kos deg masse videre, Nora. Det fortjener du!

    2. Såå digg! Jeg har eksamen om en time, nå drømmet jeg meg litt bort!
      Slikk litt sol for meg også da! Og så flink du er å få til trening på ferie 🙂
      Kos dere masse, heldig du som har en kjæreste som ikke har noe imot sol og strandliv. Min gutt liker best storbyferier, så det blir det på oss i år selv om jeg kanskje kunne tenkt meg å ligge på en strand og holde i hånden en uke istedet! Hehe.
      Nei, tilbake til lesing..

    3. Jeg må nesten bare beklage overfor Kay, men han har bare å finne seg i å være fotograf resten av ferien også. Det var jo så masse fine bilder her! Kos dere masse videre, venter i spenning på videre oppdateringer 😀

    4. Fantastisk hyggelig up-date å lese Nora! Både motiverende og humør-løftende for oss som enda er hjemme i norge med bachelor-innspurt og vanlige”normale” treningsformene 😉 Hehe! Og en riktig knall avsluttning med det herlige paret altså 😉 Kos dere masse videre!

    5. Åh, så herlig!!
      Ble så glad av å lese denne updaten! Har selv sommerferie fra fredag av, og reiser til Hellas neste uke! Skal bli så fantastisk!! Må si jeg er kjempeimponert og ikke minst inspirert til å spise sunt og trene når jeg drar på ferie selv også.
      Nyt resten av ferien 😀

    6. Det ser så fint ut der! Og dere ser så flotte ut sammen også. Ble glad av hele denne updaten jeg. Kos deg videre på ferie.

    7. Utrolig godt gjort å trene OG spise sunt på ferie! Creds! 😀 Det gir litt motivasjon til at det faktisk er mulig hehe 🙂
      Men når du svømmer som cardio, hvor lenge svømmer du da? Jeg har nesten ikke svømt siden barneskolen, men i sommer har jeg tenkt å dra nytte av å bo i nærheten av innsjø! 🙂

    8. Hei:) Hvor på Kypros er der? og hva heter hotellet? er det en plass du kunne anbefale? tenker selv å reise dit snart og hadde vært greit med et treningssenter i nærheten 🙂

    9. Åh, jeg vil også! Det ser så fint ut! Enda mer spesielt siden jeg sitter inne her i hjembyen vår og leser og leser til eksamen (eller skulle egentlig gjort det, men blogger i stedet).
      Kos dere videre med sol og kjærlighet 🙂

    10. Du er virkelig et godt forbilde, Nora! Gøy å følge med på bloggen din;) Kos deg videre i sol og varme!

    11. Åh, kjøp med ekstra av det kanelbolleproteinet og karamellriskakene til å gi bort til premier til oss leserne a 😉

    12. Hahaha, jeg digger deg!!! Det øverste bildet beskriver hele bloggen din, et svært glis med biceps til! The way I like it! Ser ut som dere har det fint i Syden – ha en fin ferie videre 😀 I dag var det faktisk 20 varmegrader og sol her hjemme også, tjuhuuuu

    13. Åh, Nora! Du ser så fantastisk bra ut! Du har fått masse muskler og en fantastisk midje og alt jo, også stråler du jo nesten mer enn sola! Kos deg masse videre i Kypros 🙂

    14. Åh for en herlig tilværelse du er i nå! Det grønne monsteret misunnelse sitter godt plantet på skulderen min altså 😀
      Men jeg skal til syden om under to mnd selv, så skal kanskje ikke klage.. Kjenner at jeg ble litt beroliget når du sier hva du spiser.. Er sinnsykt nervøs for å måtte spise bare drit når jeg er på ferie, men at det finnes andre sunne ting enn frukt er kjempe betryggende 😀
      Ha en super ferie videre Nora! Vell fortjent etter all eksamenslesningen din! 🙂

    15. Kos deg pa ferie 🙂 kan du svare meg pa to ting? 1 – hvor far du tak i koffeintablettene dine? 2 – er kreatin bra a ta under dager med kun cardiotrening ogsa ell er dette man bare tar under styrke? 🙂

    16. Jeg må bare si at det er helt fantastisk med en blogger som faktisk smiler på bilder isteden for å lage trutmunn:) Misunner deg MYE da jeg sitter hjemme med eksamensoppgave:( Du er en stor inspirasjon når det kommer til trening og kosthold! Keep up the good work! Jeg heier på deg!

    17. DIGGER det øverste bilde, døds kult! 😀
      Du er knallflink som holder dietten, treninga osv. selv om du er på ferie 🙂
      Det er viktig å ikke bare gjøre det, så det er godt at du balanserer det! 😀 Hehe.. kos deg videre Nora! 😀

    18. Du er det mest desillusjonerte mennesket jeg har sett. Denne bloggen er en studie i menneskelig tankekraft når det kommer til å overbevise seg selv om ting som ikke faktisk eksisterer eller er reelt. Maten din, det er etterligning av det som er vanlig mat, men som faktisk bare er søtningsstoffer og kjemisk framstilte etterligninger av hva kroppen trenger. Der stopper alt som er i nærheten av vanlig med deg. Du ser jo ut som du er dekka av svulster og den overdrevent positive holdninga er trist for det vitner om et forbanna stort mørke for du vet at om du noensinne stopper detta vannviddet (stopper ikke du deg så gjør kreften eller leddgikta det før du blir 32) så vil du dette over kanten på stupet og falle ned der du hører hjemme. I den normale menneskelige lidelse som er å hate seg selv like mye som alle andre. Du trenger hjelp.

    19. Kurt: Haha, jeg har det faktisk UTROLIG bra – og derfor er det helt naturlig å vise det frem også 😀 Synd om du har den “normale menneskelige lidelse” selv, men jeg lider altså helt klart ikke av den 😉

    20. Kurt! BUUUUUU
      Kjempe missunnlig på ferie og varme. fortsatt stuck inne på skolen, gleder meg til neste innlegg så jeg kan snike meg unna lesingen og lese litt blogg istedet!! 😀
      Sophie

    21. Haha morsom kommentar fra Kurt, liker at han leker både psykolog og ernæringsekspert:) Jeg syns det ser ut som du storkoser deg Nora, nyt resten av ferien:) Skulle gjerne hatt en ferie selv snart:)

    22. Nei du er noe for deg selv, om du velger å tro at det er noe positivt så får du fortsette med det. Jeg skammer meg ikke, Christine. Dere småsprøe mennesker i bloggsfæren trenger faen meg en realitycheck, men dere greier ikke se den gjennom alle postene bestående av perfekte liv, perfekt kosthold (tror dere hvertfall, les litt om de forskjellige stoffene som finnes i light-brus og hva store doser av det gjør med kroppen for eksempel.) og perfekt humør. Det er et elitistisk og skadelig positivistisk livssyn som kommer til å forankre seg til store problemer både for dere selv og andre. Jeg og mange andre jeg kjenner følger meg på slike blogger som dette og dere andres for egen fornøyelse. Samme fornøyelse jeg får av å flire av idiotene på Paradise Hotel, bare litt artigere for dere er i hvertfall ikke klippet til det ekstreme og har valgt å fremstille dere slik som dette av egen fri vilje.

    23. Hei!


      Jeg lurte på om du kunne anbefale meg sjokoladeporteinpulveret som er det beste? Har hørt noen er med mye sukker og ligninde, vet du hvilket som har mest protein, minst karb men likevel smaker godt?

      Takk for en inspirerende blogg! Klem.

    24. Kristina: Milk chocolate fra Whey Gourmet er min favoritt 😀 Det er endel karb i den da, men metapure sin zero carb chocolate er også kjempegod!
      Hvis ikke disse faller i smak kan jeg også anbefale musclemilk.

    25. Kurt: Om et positivistisk livvsyn er skadelig så tar jeg heller skadene som følger enn å leve et negativt liv 🙂 Jeg kan ikke fremstille meg selv som noe annet enn den uperfekte men glade jenta jeg er – og om ikke annet er det bra at du får fornøyelse ut av bloggen min 🙂

    26. Kurt : Du er en sørgelig liten person som bruker tiden din på å kommentere negativt på disse bloggene du har så mye imot. merker meg at du har vistnokk lest en del av denne bloggen også for å samle inn informasjon du trenger i de negative kommentarene dine. stakkars deg 🙂
      Fantastiske bilder Nora, ser utrolig deilig ut!

    27. Anonym: Vi er på Ayia Napa og jeg liker meg veldig godt her 🙂 Hotellet heter Aktea – og her går det an å lage mat på hotellrommet i tillegg til at man får tatt de aller fleste treningsøvelser på gymmet her på hotellet. Funker helt fint 🙂 Hvis ikke ligger det er par andre gym i sentrum hvor det går an å trene ei hel uke for 30 euro 🙂

    28. Egwene: Alt er mulig vet du 😀 Jeg er ikke noen erfaren svømmer akkurat, så jeg svømmer 1000 meter om morgenen. Bruker i underkant av en halvtime på det 🙂 Innsjø hørtes DIGG ( og litt kaldt) ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg