Good morning sommerferie!

GOD MORGEN 😀 Nå har det vært stille fra meg noen dager på grunn av 100% eksamensfokus – men nå jeg endelig FERDIG! Jeg har fullført en bachelorgrad i økonomi, og tatt en etterlengtet sommrferie 🙂 Herregud for en lykkefølelse! Nå skal jeg få all den tiden jeg vil til å trene, og ikke minst til å tilbring tid med venner, familie og kjæreste igjen. Hele døgnet mitt har gått med på lesesalen eller trening i det siste, og jeg har vært en skikkelig enstøing denne eksamensperioden. Det er det heldigvis slutt  på nå 😀 Jeg begynte allerede i går og dro på shoppingrunde med bestisen – jeg har nemlig som tradisjon å kjøpe meg eksamensgave(r) hvert semester.

Det var det flere som hadde tenkt på også, for når jeg kom hjem til verdens beste kjæreste stod dette og ventet på meg:

Snakk om motivasjon til beinøkta som ventet! Jeg har brukt løpeskoene mine på beintrening før, men de er jo litt dempet og dermed ikke optimale for å kjøre knebøy med. Med nye dødskule sko og en boks celsius (cola er favorittsmaken min) i hånda var jeg klar for ei økt på forside lår og triceps. Skoene var digge å kjøre bøy i, men likevel ble det ikke noen superøkt i går. Den var helt grei, og det var tydelig at ikke bare hodet var slitent men også kroppen. Heldigvis kommer det mange gode økter fremover 😉 Det er ikke bare venner, familie, og kjæreste som har fått lite oppmerksomhet i det siste, men også Ayla som derfor fikk en velfortjent langtur i går:



Verdens fineste jente!

Min kjære mor og far hadde også eksamensgave til meg, og tok meg med på teateret for å se Hair i går. Jeg elsker musikaler, og synes denne oppsetningen var dødsbra! Jeg hadde selvfølgelig med kamera som den flinke bloggeren jeg er, men det var jo ikke lov å ta bilder der. Så det blir ingen bilder av fancy kostymer og skuespiller til dere, men kveldsmaten min mandag kan jeg jo vise frem 😀 På treningsfridager spiser jeg litt annerledes enn de dagene jeg trener vekter, og kveldsmat er da en boks cottage cheese med bær, nammis! Det er jo sykt godt i seg selv, men det der sjokoladesuget var så sterkt at jeg måtte blande inn litt sjokoladesirup. Kommer nok til å kutte disse produktene på slutten av dietten som i fjor, men frem til da er de gode å ha 😉

 Nå skal jeg spise mat og gjøre INGENTING frem til skuldreøkta mi i kveld – herlig 😉 Hva skal du trene i dag?

30 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med bachelorgraden din! Herregud, så deilig det må ha vært å endelig ha fullført 😀 Håper virkelig du får lønn for strevet du har lagt ned i alt arbeidet 😀 Nå gleder jeg meg masse til oppdateringer og nye inspirerende innlegg fra deg igjen! Litt sånn win-win situasjon det her 😉 Bra å ha deg tilbake! hihi. Du får nyte starten på sommerferien din masse, og ha en strålende onsdag videre 😀

    2. Gratulerer så mye med endt bachelor grad! Kan tenke meg det er godt 🙂 Jeg går siste året på VGS og eksamene begynner neste uke. Kan ikke si jeg gleder meg. Men til jeg er ferdig derimot 😀

    3. Gratulere med bachelorgraden din, heldiggris! 🙂 For noen dødsfine sko. Vet du hvor han kjøpte dem??

    4. Gratulerer så mye med gjennomførte eksamener! Må si at skoen var vel fortjent altså! 😀
      Er det en grunn til at du skal kutte ned på walden farms produktene på slutten av dietten? Jeg kjenner selv at jeg blir litt oppblåst i magen av sukrin og de kcal frie produktene (spesielt de dagene søtsuget blir for stort og hemningene forsvinner litt.. hehe :P) er det en av grunnene eller?
      Super dag videre til deg!

    5. Vilde: Nei, det er rett og slett fordi jeg er redd for å holde ekstra vann osv pga de 🙂 Og det er jo ikke noe man trenger å tenke på til vanlig – men rett før man skal på scenen kan det være greit å ikke ha ekstra vann i kroppen! Hehe 🙂

    6. Ååå så herlig å være ferdig da! Gratulerer så mye!
      Jeg kjenner meg igjen, alt jeg gjør for tiden er trene og sitte på lesesal. Jeg har 5 eksamener i år, æsj. Er så mitt andre år, og har to år igjen, så har jeg forhåpentligvis masters i design. 🙂 Tenker allerede på å jobbe innen design av treningsutstyr, sko, klær, apparater, sikkerhetsutstyr osv.. Hadde vært gøy!
      Jeg har trent allerede i morges, 4×4 intervaller, skuldre og mage. Nå skal jeg ut døra og lese til i kveld. Herlig å være ferdig med trening ooog ta seg en litt langstrukken morgen. 🙂 Ha en fin fridag og god økt senere!

    7. Jeg lagde disse risbollene dine og de var skamgode!! MEN.. De var sykt kalde da!! Venter du etter du har tatt de ut av frysen før du spiser de?? Og ca. hvor lenge har du de i frysen?? :p

    8. ååh, gratulerer fine Nora! Det er virkelig fortjent 🙂
      Superfine sko! Hadde det ikke vært for at jeg akkurat har fått nye, skulle jammen jeg gått til innkjøp av et par sånne også, hehe 🙂
      Ha en super sommerferie 😀

    9. Gratulerer så masse med bacheloren din 😀
      I dag skal jeg trene 4*4-intervaller! Tungt, men fy f**** så deilig etterpå! 🙂

    10. HeiHei 🙂
      Går på diett eg og, er min 4. uke. Er første gang eg er på diett så er ganske utfordrandes! Og verre blir det når eg bur i eit hus med mennesker som baker sjokoladekaker og vafler, samt andre godsaker nesten hele tida! Men, det er virkelig motiverandes og komme inn på bloggen din når eg får se bilder av deg. Du står virkelig på, og viser at det går ann og leve sundt samtidig som man jobber og studerer. Gratulerer med ferdig eksamen, og lykke til med resultatet 🙂 Kor skal du på stevne i år? OG, eg fant ut kor den vanilla steve creamen var 🙂

    11. Gratulerer med overstått eksamener og bachelorgrad Nora!! :)) Well done!
      Må kose deg masse fremover nå som eksamenspresset er av skuldrene 🙂

    12. Gratulerer så mye med bachelorgrad! Nydelig hund du/dere har! Ingen tvil om at det er mer inspirerende å komme seg ut på tur i all slags vær med en firbeint turkamerat:)

    13. for en NYDELIG hund du har!!! kan jeg spørre hvilken rase hun er?? hun minner fælt om min kjære amstaff <3<3

    14. Gratulerer så mye 🙂
      Hva er planene til høsten egentlig? Skal du fortsette på skolen eller begynne å jobbe? 🙂
      Nyyyyt sommeren <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg