Peanøttkylling og velfortjent trening

Heihei! 1 stykk lykkelig jente er endelig ferdig med etikkeksamen, og bare to små eksamner gjenstår før jeg har SOMMERFERIE 🙂 Tenk, på tirsdag kl. 1 har jeg en bachelorgrad i økonomi!  Etter å ha tilbringt over 12 timer på lesesalen i går, og 5 timer svettende i eksamenslokalet i dag var det virkelig på tide å lette litt på rævva når jeg var ferdig. Strålende sol og en lykkelig Ayla var perfekt gave til meg selv etter eksamen – jeg trengte det virkelig! Jeg var så sliten i hodet at jeg tilogmed la igjen ipod hjemme, jeg som aldri går tur uten musikk. Det var veldig godt å få luftet ut alle tanker om ulike filosofer og teorier – gjett om alt det skal gå i glemmeboka nå 😉


Verdens fineste jente ute på tur 🙂

Litt digg mat er også velfortjent for å feire en overstått eksamen, og akkurat som jeg trodde smakte peanøttkyllig DIGG! Vet det høres snålt ut, men etter suksessen med peanøtt/kylling på Thai Chicken Pizza måtte jeg bare prøve. Bruker akkurat den samme sausen/marinaden som er ca 1 ss peanøttmel ( kan erstattes med pb2 eller peanøttsmør), 2 ss soyasaus, 1 ss riseddik og litt vann. Bland godt sammen med kyllingen, og stek med masse gode grønnsaker.

 Intet måltid er komplett uten litt karbs, men istedet for å spise vanlig ris lagde jeg Børge’s vaniljeris istedet 🙂 Enkelt og greit er det ris kokt med stevia vanilla cream ( kan erstattes med vaniljeessens), romessens og iblandet litt cocosa før servering. Ser ut som OG smaker akkurat som risengrynsgrøt! Faktisk er det så digg at jeg spiste opp halve skåla før jeg rakk å ta bilde…

Sist men ikke minst ble det også ei velfortjent treningsøkt på forside lår og triceps, i en ny yndlingstights fra Better Bodies! Gult er kult 😀

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen 🙂

23 kommentarer
    1. Så deilig å være ferdig med eksamen, synes du feiret på en fornuftig måte 😀 Og så er du ei utrolig flott jente, Nora ! Flott jente i fin ny bukse 🙂

    2. Oi, wooow – jeg må innrømme at jeg er ganske så misunnelig på deg for at du er ferdig på tirsdag alt! Jeg har en hel måned igjen, jeg. (Ikke for det – du har vel jobbet rompa av deg (på deg) allerede;)
      Peanøttkylling høres forresten helt nydelig ut.. Jeg har spist noe lignende på en thairestaurant i byen (i søndre gate, tror jeg det er). Har du vært der noen gang? Jeg anbefaler den i hvert fall, for maten der er totally awesome 😀

    3. Gratulerer med vel overstått eksamen! Snart er det sommerferie, jippi 😀
      Du ser knallbra ut om dagen forresten, og jeg digger den singleten! Det er bare så synd at det ikke er lov å trene i singlet på Spenst… haha 🙂
      God natt flinka <3

    4. Hei!
      Kan du værsåsnill å svare meg på det spørsmål?
      Jeg har gått på RYP-treningsprogram en stund nå, og trener jo derfor relativt hard styrke. Er det da naturlig at jeg går et par kg opp i vekt uten at det nødvendigvis er negativt? Jeg har også riktignok gått ned et par cm rundt midjen og hoftene.. Men den vekta bekymrer meg…

    5. Gratulerer med vel overstått eksamen! Det er så herlig følelse å kunne legge en eksamen bak seg! Da fortjener man virkelig å bare slappe av og gjøre noe man liker 🙂
      Peanøttkylling høres kjempegodt ut. Det må jeg prøve å lage en gang 🙂

    6. Jeg må bare spørre! Hvilken hunderase er den sinnsykt søte hunden din? jeg er helt forelska! Minner meg om en pitbull og de ELSKER jeg!

    7. Veldig motiverende blogg! alltid mye gode tips og motiverende innlegg 😀 men kunne du lagt ut et bilde før du begynte å bygge muskler og konkurrere? hadde vært gøy å se! 🙂

    8. Jeg beundrer virkelig deg, treningen, maten og alt!!
      Jeg blir så motivert til å trene når jeg leser bloggen og ser bildene. Du er et bevis på at alle kan. Takk!

    9. Fy faen for en fin hund du har! hvilken rase er det? 🙂 Ser nesten litt ut som en blanding av amstaff og noe rottweiler. Har en kompis som har det og er veldig lik din. Noe av det fineste jeg har sett ihvertfall! 🙂

    10. Har du spist sticky rice før? Det er en thailansk dessert. Jeg har laget “sunn” versjon av det tidligere, og det er fantastisk godt 🙂

    11. Nydelig hund! Gratulerer med vel overstått eksamen, finnes ikke deiligere følelse. Fin nye klær er alltid en motivasjonsboost. Du er rå, Nora 🙂

    12. Hei 🙂
      Vil du linke til den stevia vanilla cream? Er ikkje sikker på kossn du bruker. Og kor får du tak i cocosa? Stå på, du er flink 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg